|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() Sendt: 06-Februar-2011 kl. 11:45 |
Hej.
Jeg bruger i øjeblikket B-rads firmware til min WDTV Live, men jeg kunne godt tænke mig at prøve den nyeste officielle ver. 1.04.17 formware - mest pga MediaFly. Jeg vil bare være ked at at undvære at kunne skippe eks. 30 sek, 1, minut, 3, min, 5, min og 15 minutter fremad som B-rads firmware tillader. Er den funktion kommet med i ver. 1.04.17 eller skal man stadig spole og spole i én lang uendelighed henover eks. reklamer med 2x, 4x, og 8x pg 16x spoling? EDIT: Det fedeste ville jo selvfølgelig være hvis nogen kender til hvordan man lægger MediaFly ind oveni B-rads firmware...
![]() Redigeret af lunge - 06-Februar-2011 kl. 12:00 |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
du kan kun skippe de 10 min fremad desværre...
det har man altid kunne gøre på den gamle WDTV og den nye, det kræver dog du spoler først, så tryk skip mens du spoler, så hopper den 10 min frem istedet for at skippe til næste afsnit / film eller serie.
|
|
![]() |
|
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
Tak for svaret.
![]() Ja, det hjælper da lidt på det. Det vidste jeg ikke at man kunne. |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |