recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WDTV Live ver. 1.04.17 - kan man skippe fremad?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWDTV Live ver. 1.04.17 - kan man skippe fremad?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lunge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 427
Direkte link til dette indlæg Emne: WDTV Live ver. 1.04.17 - kan man skippe fremad?
    Sendt: 06-Februar-2011 kl. 11:45
Hej.

Jeg bruger i øjeblikket B-rads firmware til min WDTV Live, men jeg kunne godt tænke mig at prøve den nyeste officielle ver. 1.04.17 formware - mest pga MediaFly.
Jeg vil bare være ked at at undvære at kunne skippe eks. 30 sek, 1, minut, 3, min, 5, min og 15 minutter fremad som B-rads firmware tillader.

Er den funktion kommet med i ver. 1.04.17 eller skal man stadig spole og spole i én lang uendelighed henover eks. reklamer med 2x, 4x, og 8x pg 16x spoling?

EDIT: Det fedeste ville jo selvfølgelig være hvis nogen kender til hvordan man lægger MediaFly ind oveni B-rads firmware...   Thumbs Up

Redigeret af lunge - 06-Februar-2011 kl. 12:00
Venlig hilsen
Jan
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 12:48
du kan kun skippe de 10 min fremad desværre...

det har man altid kunne gøre på den gamle WDTV og den nye, det kræver dog du spoler først, så tryk skip mens du spoler, så hopper den 10 min frem istedet for at skippe til næste afsnit / film eller serie.
Til top
lunge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Marts-2005
Point: 427
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 19:54
Tak for svaret. Smile
Ja, det hjælper da lidt på det.

Det vidste jeg ikke at man kunne.