|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TheSnake ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 15-August-2009 kl. 23:15 |
Hej! Jeg har siddet og kigget i et par timer efter en løsning på problemet, at WD TV jo ikke kan dekode DTS. Men hvordan løser jeg dette problem lidt mere holdbart og permanent? Jeg synes det er trættende at skulle konvertere hver gang. Skal jeg ud og skaffe en DTS receiver eller hvordan gøres det nemmest og billigst? Tak på forhånd PS: Beklager hvis det allerede er svaret tydeligt på. |
|
![]() |
|
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
Der er ikke nogen software løsning eller noget hack der kan laves så den kan håndtere DTS. Du skal have en ekstern receiver der kan dekode det.
|
|
An a day...
|
|
![]() |
|
TheSnake ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Tak "Du skal have en ekstern receiver der kan dekode det" Hvor kan jeg skaffe sådan en billigst, jeg har ikke behovet for et vildt surround sound setup, men bare slippe for at skulle konvertere filerne hver gang. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
logitech z-5500 Billigste surround setup med dekodning af DTS |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
Eller sådan en
|
|
An a day...
|
|
![]() |
|
Tobbz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Eller vente på den nye version:
http://www.engadget.com/2009/08/16/wd-tv-2-spruces-up-wester n-digitals-already-attractive-media-pl/ http://electric-echoes.blogspot.com/2009/08/wd-tv-2.html Redigeret af Tobbz - 16-August-2009 kl. 16:44 |
|
![]() |
|
![]() |
I skal tak alle sammen :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |