recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wdtv(1) hakker ved 720p afspilning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketwdtv(1) hakker ved 720p afspilning?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Emne: wdtv(1) hakker ved 720p afspilning?
    Sendt: 21-Oktober-2009 kl. 20:33

når jeg afspiller mkv filer i 720p på 100" fra WDTV1 boksen, så syntes jeg ofte at indspilningerne hakker en del.

Nu har jeg for nyligt testet software til min satboks, Engima2, som klarer mkv 720/1080p osv...  her er der slet ikke de oplevelser, og afspilning kører rimlig pænt.
Troede først det var min projektor, men det ser ud til at den gamle WDTV altså godt kan afspille filmene , men gør det egentlig med for lidt frames?

Ved godt min satboks klarer det, det er dog i beta, og kræver en special startup for at få igang. så det er slet ikke så enkelt som at tænde wdtv boksen.

Et spørgsmål kunne så også være om en opgradering til den nye WDTV Live, kunne løse det?
Har andre oplevet dette? ved ikke om det ses mest på storskærm?

Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2876
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 16:16
24/25/30 fps fil og hvad køre skærmen?

Hvordan klare Engima2 sig?
.....