|
WDTV |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er et spørgsmål om hvor meget 4K kommer til at ændre filmudgivelser på kort sigt?
Og så kan wdtv hvis crackes, så flere apps kan bruges? Og så er der Netflix ![]() |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Ja på den gamle gen 3 model. De nye har ikke Netflix
![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Du kommer til at vente længe, så gammel er den nye heller ikke. Udover det,mhvis det er en afspiller betyder gigabitlan intet, det er kun hvis du skal overføre filer på den. Ikke engang 4K kører med 100 megabit når de udkommer. Den nye Rpi 2 som vi har i soveværelset, hvis man overclocker den lidt, så kan jeg faktisk ikke mærke forskel i hastigheden på den med openelec eller min i5 i stuen med Windows 8.1, når man browser i filmene. Der hvor jeg kan mærke forskel i at den ikke er lige så kraftig, er kun hvis jeg sætter den til at lave mange på samme tid, dog er det ikke særlig tit, så det er til at leve med. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |