recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Web Interface
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWeb Interface

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Morten Knudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Emne: Web Interface
    Sendt: 24-Februar-2010 kl. 12:46

Hej alle

Hvilken trådløs ruter har Dansk web Interface ?

Og er brugervenlige?

Mvh. Morten Knudsen

Hilsen Morten Knudsen
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af Morten Knudsen Morten Knudsen skrev:

Hej alle

Hvilken trådløs ruter har Dansk web Interface ?

Og er brugervenlige?

Mvh. Morten Knudsen

Hej Morten

jeg kan ikke liste de routere med dk interface. det er nok lettere at finde den router du er interesseret i og så undersøge om den er på dansk. Hvis jeg skal være helt ærlig lægger jeg ikke mærke til om det er dansk eller engelsk og hvis jeg lige tænker tilbage på de sidste 5-10 stykker jeg har haft fingre i kan jeg faktisk ikke huske det Ouch. MEN når routeren er sat op een gang for alle så skal der jo ikke rodes så meget i den så er det ikke bedre om den lever op til andre krav pris-ydelse-standarter og lign.

Ang funktionalitet er de egentligt meget ens hvis du ikke gå efter cisco og lignende enterprise modeller.

Jeg kender ikke til æble produkter det kunne være at det var noget. Anyone?. Men de er lidt for dyre for min smag Wink

EDIT: stavebøf

BS

Redigeret af Bschmidt - 24-Februar-2010 kl. 13:02
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 13:29
Min linksys wrt610 har... og min gamle linksys wrt160 havde også dansk webinterface, og jeg syntes egentligt de er ok at gå til rent brugermæssigt, og der er hjælp at hente i direkte hjælp links.. og deres support er også fin.. den har jeg brugt 1 gang og fik løst det problem jeg havde.. endda med opfølgning dagen efter om problemet var løst tilfredsstillende... det har jeg alligevel aldrig prøvet før.
Mvh

René
Til top
Morten Knudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 09:53
Tak for hjælpen.