|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jrasmu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 23-Februar-2007 kl. 11:10 |
Hej Jeg stødte på denne link / plugin http://www.mcesoft.nl/index.php?option=com_content&task= view&id=123&Itemid=167 Jeg prøvede at installere den, men det eneste jeg fik ud af det, var at jeg ingen tv kanaler havde i MCE... Er der andre der har fundet løsningen?? Det lyder jo som en dejlig udvidelse.. eller hvad!? Redigeret af jrasmu - 23-Februar-2007 kl. 11:11 |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Det er en dejlig udvidelse, som kører smertefrit på min Vista MCE. Jeg kørte det også på min MCE 2005 HTPC uden at opleve det du oplever.
|
|
![]() |
|
jrasmu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Ok Lavede du noget specielt ved installationen?? Såsom at disable UAC Jeg kører også vista. Men kan se på download siden, at der er andre der også oplever noget lign. det jeg oplever. Det kunne jo så være helt interessant at høre om hvordan du installerede det... Kan jo bare være jeg laver en fejl 40
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Jeg gjorde sle ingenting specielt - jeg installerede det bare - måske har jeg været superheldig
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |