|
web tv via Apple tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juli-2013 kl. 10:04 |
hejsa alle
er jeg den eneste der ik kan stream fra min ipad og iphone via Apple tv el skal jeg ikk kunne det?? Nat |
|
Panasonic TH-50PZ80E
Onkyo TX-SR876 BenQ W5000, PS3, wii, Zaptor |
|
![]() |
|
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ups det er Stofas web tv!!
|
|
Panasonic TH-50PZ80E
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Muligheden er åbenbart fjernet. Læs anmeldelserne i App store. HDMI til tv skulle også være blokeret nu.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Du ved ox det hele :)
Nå, gider du ikk lige linket engang, ? El hvordan kigger jeg på app store?? Nat |
|
Panasonic TH-50PZ80E
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Du går ind i App store på iPad og finder Web tv appen. Der kan du læse anmeldelserne. Jeg kan ikke lige linke nu fra iPad.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Tak, Brixen!! :)
Hvad F skulle de gøre det for når alle Stofa kunder kan se det fra Tlf alligevel !! |
|
Panasonic TH-50PZ80E
|
![]() |
|
Jeg ved ikke hvorfor, men der er et par stykker der skriver at det er noget med rettigheder.
Jeg hentede selv appen for et par dage siden, da jeg først fornylig har fået internet også fra Stofa. Derfor vidste jeg en del :-) Redigeret af Brixen - 07-Juli-2013 kl. 15:10 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Sanber ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
ser ud som om der er gang i en oprydning mener lige at have læst at tvplay app er opdateret og dermed har spæret for airplay pga retighedder
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |