recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Webcam problem på LG computer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWebcam problem på LG computer.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7966
Direkte link til dette indlæg Emne: Webcam problem på LG computer.
    Sendt: 24-Juni-2010 kl. 09:25
Hej.

Min kone har denne bærbar: LG E200 A.CPEEV. Det lader til at webcam'et ret ofte ikke virker. At Skype og messenger siger at det ikke findes på systemet.

Nogen der ved noget om hvad jeg kan gøre?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2010 kl. 23:07
Ikke nogen gode ideer? Idag kom jeg - lidt sent måske - i tanker om at prøve system gendannelse. Men desværre kunne jeg uheldigvis ikke gå længere tilbage end til d. 23. juni og det var åbenbart ikke nok. Jeg skulle rydde kælderrummet fordi de skal udskifte vandrør i næste uge. Faldt så over kassen til computeren og fandt faktura'en dér. Kunne nemlig ikke huske hvornår den var købt. Men den blev købt d. 3. marts 2008 - typisk at det er lige efter 2 år... Den er købt hos Nytedb / YRK Group Aps - og jeg kan se på google at de muligvis ikke findes mere og at de i øvrigt får dårlig omtale. Men det er jo også lige meget da computeren er over to år gammel.

Nogle der har gode ideer til hvad jeg kan gøre for at få det webcam til at virke igen? Hvis nu det er selve webcam, der fysisk er i stykker, hvad mon det så koster at få det repareret?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu