|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() Sendt: 03-Juli-2007 kl. 10:14 |
|
Min udbyder er gået konkurs, er der nogen her, der kender til en stabil udbyder af hosting af domaine/mail ?? Gerne rimelige priser :-) MVH |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
www.f2k.dk kan jeg anbefale. Ivan er rigtig god til at levere løsninger der virker og er stabile. Jeg anvender det selv til hosting af mit mail domæne, og derudover som webhotel for en stor applikation for en større humanitær organisation. Redigeret af vipmlo - 03-Juli-2007 kl. 10:57 |
||
![]() |
||
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
hvis det kun er til email så har du ret - iøvrigt er der vel ingen der betaler listepriser
![]() |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3848 |
![]() |
|
![]() |
||
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
|
Jeg kan anfale www.unoeuro.com
De er billige og har dotnet 2.0 hvis det skulle have interesse. Så er der også en masse andre componenter til asp man kan bruge Nem kontrol med websitet og email adresser |
||
Søren
|
||
![]() |
||
boborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2003 Status: Offline Point: 222 |
![]() |
|
Såfremt det kun er mail, så er www.mxhotel.dk et bud. Ellers kan jeg tilslutte mig www.unoeuro.com de leverer god kvalitet for små penge. |
||
/ Bob
|
||
![]() |
||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
|
Er rigtig godt tilfreds med http://surftown.dk/ - har dog ikke erfaring med andre udbydere, så kan ikke udtale mig om hvordan de måler sig med dem... Edit: Vil lige tilføje at jeg nu i over 3 uger har oplevet daglig down-time af mine hjemmesider - hver gang af forholdsvis kort varighed, max. 30 min. - men meget irriterende! Driftstatus er altid OK, når man checker... og ja, der er 'hul igennem' til resten af internettet, så det er ikke mit lokale netværk der volder problemer. Så det er ikke helt så rosenrødt som jeg først gav udtryk for... Redigeret af shaman - 25-Juli-2007 kl. 16:53 |
||
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Dem skal man absolut ikke vælge, læse mere her http://groups.google.com/groups/search?hl=en&q=buydomain s.dk+group%3Adk.edb.internet.udbydere.webhotel |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
|
Mange tak for alle foreslagene, rart at få foreslag og meninger. Har skiftet første site til unoreo.com det blev oven i købet anbefalet af min krakkede udbyder :-) MVH |
||
![]() |
||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Indtil videre har jeg været udmærket tilfreds, men overvejer at skifte til en anden udbyder når året er omme, da Buydomains hjemmesider er noget "rod" |
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |