|
Webshop afslører adresse |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
fllau
Junior bruger Oprettet: 05-Februar-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er ikke for heldigt - prøv at indtaste: kundeservice@gucca.dk
:-)
|
|
Simon R.
Guld medlem Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hold da kæft en sikkerhedsbrist - og det kan umuligt være lovligt. Og det er nok heller ikke med vilje fra deres side, men vidner da om utrolig dårlig programmering af deres website-formular.
Redigeret af Simon R. - 06-December-2017 kl. 21:11 |
|
Moerkbak
Super bruger Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er sådan bare skrive til dem og sige: fix ellers bliver det meldt til datatilsynet
|
|
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har aldrig (og vil nu heller aldrig) handlet hos dem. Tak for tippet.
PS: Har lavet et opslag på deres FB-side. Vil foreslå at andre gør det samme.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
De skal vist være en kende glade for det ikke er maj2018 endnu. - det havde kostet en sjat for dem. Det virker til at det er dem selv der koder webshoppen, så her er faktisk manden man skal tage fat i!http://magasin.samdata.dk/i-en-webshop-drejer-hele-forretningen-rundt-om-noerderne/
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(2)
|
Kære alle.
Recordere.dk har skrevet til gucca.dk, og de har allerede fjernet funktionaliteten på siden.
Redigeret af hummelmose - 07-December-2017 kl. 10:13 |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Pinch
Bruger Oprettet: 02-September-2008 Status: Offline Point: 76 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pilehave, du fik skrevet på Facebook, at "... det er ubehageligt at man (uden nogensinde at have handlet hos jer!) kan indtaste sin e-mailadresse i jeres webshop og så finder systemet mit, navn, adresse osv." Er det rigtigt? For så ligger problemet da et andet sted end hos gucca.dk?
|
|
pilehave
Funktioner
Tak(0)
|
Nej. Det er ikke den almindelige "Chrome gemmer og udfylder" som vi har været inde på. Det er noget Gucca.dk har sat op - de henter data et eller andet sted fra.
|
|
Pinch
Bruger Oprettet: 02-September-2008 Status: Offline Point: 76 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yes, den er jeg med på, men hvem er det, der tilbyder gucca.dk min postadresse i forbindelse med min mail?
|
|
pilehave
Funktioner
Tak(0)
|
Det ved vist kun Gucca.dk
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bemærk at de også har dvdoo.dk, hvis man har handlet der.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er ret sikker på lunddal har fat i den lange ende her, men jeg kan se de 2 shops bærer samme CVR nummer, og som sådan vil dette næppe være ulovligt, når der er tale om selvsamme firma. (men man kan i høj grad diskutere det etiske ved det, det er jo ikke alle der lige kigger på CVR numrene og kan se de reelt er en og samme virksomhed - måske med forskellige priser!!)
Som udgangspunkt er det nok klogest (også for dem selv) at have vandtætte skodder mellem forretninger med mindre de specifikt skilter med det.
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |