|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
netsoum ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 10-November-2004 kl. 09:12 |
|
Hi, Wellton way fra Sverige kommer nu med deres næste generation af deres produkt der tidligere hed brodbandbox. Såvidt jeg kan se har de skiftet lidt strategi og fokuserer nu mere på softwaren, som kan installeres ovenpå WinXP eller Linux. Lyder spændende. Jeg kender dog ikke prisen på det. Det skulle blive præcenteret hos firmaet scansound på computermessen her 12-14 Nov. www.danskcomputermesse.dk. se osse http://www.welltonway.com/press22/
|
||
![]() |
||
Henrik ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
netsoum ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Softwaren forhandles af scansound som er på messen. Såvidt jeg kan se bliver prisen små 1000 svenske kroner, men det er jo "kun" softwaren. Tidligere havde wellton way osse hardwaredelen med, dvs en avanceret HTPC. Men nu har de tilsyneladende skiftet strategi og satser mere på softwaren..... dvs det faktisk er ligesom andre softwareprodukter i denne kategori .... dog forhåbenligt bedre. En ting som jeg godt kan li er deres integration med mobiltelefoni, dvs du kan via din mobiltelefon programmere din HTPC til at optage programmer osv !!! Jeg ved endnu ikke hvorvidt jeg skal på messen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |