|
West World season 4 |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Juli-2022 kl. 21:21 |
|
Hvad synes vi om season 4 af West World?
Jeg er vild med de første 4 afsnit. Dog er jeg lidt utilfreds med, at de restende afsnit ikke er tilgængelige. Lol. |
||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12324 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg havde af en eller anden årsag bildt mig selv ind at det ville være i 4K, så jeg derfor for første gang godt kunne streame Westworld, men det findes jo ikke på serier på HBO Max, så jeg er ikke kommet igang endnu...
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6213 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Så en serie er kun værd at se, hvis den er i 4K?
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4707 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kunne bare godt tænke mig at se de første 4 sæsoner af West World. Fås de på Blu-ray?
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6213 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, de tre første
Redigeret af jake51 - 14-Juli-2022 kl. 10:24 |
||
Mikael Simpson |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mange tak! Den er også som spillefilm. Hvad er bedst, serie eller film, eller begge?
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12324 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har jeg aldrig sagt. Det lå ret tydeligt mellem linjerne, at jeg før sæson 4 kun har set serien på Blu-ray. Redigeret af Naiera - 14-Juli-2022 kl. 12:45 |
||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|
Filmen er temmelig gammel og ret primitiv i forhold til serien. Nøjes med at købe første sæson i første omgang. |
||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis man kan leve med HBOs halvprimitive streamingkvalitet, så kan man også overveje at købe et års abbonnement til 599,-. Der er meget andet at se end lige WW, så det er måske en bedre/billigere løsning.
|
||
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
|
Filmen fra 1973 er skrevet og instrueret af Michael Chrichton, ham der skrev Jurassic Park
Absolut værd at se
|
||
Mikael Simpson |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay tak.
|
||
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Never! Jeg får ikke tid til at se så meget. Jeg er måske lidt gammeldags, men når jeg sætter en skive på, så kommer biografstemningen og mørket, så jeg kan fordybe mig i filmen.
|
||
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |