recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - West World season 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

West World season 4

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 310
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: West World season 4
    Sendt: 13-Juli-2022 kl. 21:21
Hvad synes vi om season 4 af West World?

Jeg er vild med de første 4 afsnit. Dog er jeg lidt utilfreds med, at de restende afsnit ikke er tilgængelige. Lol.


Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2022 kl. 21:50
Jeg havde af en eller anden årsag bildt mig selv ind at det ville være i 4K, så jeg derfor for første gang godt kunne streame Westworld, men det findes jo ikke på serier på HBO Max, så jeg er ikke kommet igang endnu...
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2022 kl. 07:37
Så en serie er kun værd at se, hvis den er i 4K?
Wink
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2022 kl. 09:47
Jeg kunne bare godt tænke mig at se de første 4 sæsoner af West World. Fås de på Blu-ray?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2022 kl. 10:23
Ja, de tre første

Redigeret af jake51 - 14-Juli-2022 kl. 10:24
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2022 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Ja, de tre første
Mange tak! Den er også som spillefilm. Hvad er bedst, serie eller film, eller begge?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2022 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Så en serie er kun værd at se, hvis den er i 4K?
Wink


Det har jeg aldrig sagt. Det lå ret tydeligt mellem linjerne, at jeg før sæson 4 kun har set serien på Blu-ray.

Redigeret af Naiera - 14-Juli-2022 kl. 12:45
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2022 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Mange tak! Den er også som spillefilm. Hvad er bedst, serie eller film, eller begge?


Filmen er temmelig gammel og ret primitiv i forhold til serien.

Nøjes med at købe første sæson i første omgang.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2022 kl. 13:36
Hvis man kan leve med HBOs halvprimitive streamingkvalitet, så kan man også overveje at købe et års abbonnement til 599,-. Der er meget andet at se end lige WW, så det er måske en bedre/billigere løsning.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2022 kl. 17:29
Filmen fra 1973 er skrevet og instrueret af Michael Chrichton, ham der skrev Jurassic Park
Absolut værd at se
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2022 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Mange tak! Den er også som spillefilm. Hvad er bedst, serie eller film, eller begge?


Filmen er temmelig gammel og ret primitiv i forhold til serien.

Nøjes med at købe første sæson i første omgang.
Okay tak.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2022 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Hvis man kan leve med HBOs halvprimitive streamingkvalitet, så kan man også overveje at købe et års abbonnement til 599,-. Der er meget andet at se end lige WW, så det er måske en bedre/billigere løsning.
Never! Jeg får ikke tid til at se så meget. Jeg er måske lidt gammeldags, men når jeg sætter en skive på, så kommer biografstemningen og mørket, så jeg kan fordybe mig i filmen.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu