|
West World season 4 |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan har du set 4. afsnit. Den kommer jo først på mandag ;) |
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12324 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den kendte jeg ikke. Måske skal den ses engang, men først sæson 4 af Westworld.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Online Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er fordi at jeg husker med røven. Jeg har naturligvis kun set de første 3 afsnit.
|
|||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Skulle bare lige være helt sikker på, at det ikke bare var mig, der var skævt på den :) |
|||
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Online Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så fik jeg set afsnit 4.
Fuck jeg synes at det bliver meta nu.
|
|||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg synes serien var meta fra start - den er så meta at jeg ikke engang kan huske om jeg har set sæson 3!! (No kidding!) |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
kec2
Funktioner
Tak(0)
|
||
Da jeg havde set 4. afsnit tænkte jeg, at jeg var nød til at gå tilbage til seasonafslutning på 3. season, for at kunne følge med.
Men jeg er stadig hooked. Det er som om, at hver eneste afsnit er en lang cliffhanger.
|
|||
|
|||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |