recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Western Digital Live TV HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWestern Digital Live TV HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Djaz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Emne: Western Digital Live TV HD
    Sendt: 25-Maj-2011 kl. 14:36
Jeg har fået en  Western Digital Live TV HD i gave for 8 mdr siden, indtil nu har den kørt upåklageligt til mit tv i soveværelset via HDMI.
Nu havde jeg dog den ide at jeg ville tilslutte den min projektor i stuen. Jeg har dog problem med lyden, da jeg vil tilslutte externe højtalere.
Problemet er især at modellen ikke er som andre versioner jeg har fundet billeder af på nettet.
Min har 2 små minijack hvor den ene hedder AV-out, ud over det er der selvfølgelig 2 USB og en Optical stik.
Er min eneste lydmulighed så at kører igennem det optiske stik ?
Jeg går ikke ud fra man kan bruge nogen USB højtalere hvis de ellers findes ?
Jeg havde håbet på jeg kunne bruge mine pc højtalere med minijack, da der ikke er rigtig råd til noget nyt.
Kan man evt bruge noget adapter ?
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2011 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af Djaz Djaz skrev:

Problemet er især at modellen ikke er som andre versioner jeg har fundet billeder af på nettet.
Min har 2 små minijack hvor den ene hedder AV-out, ud over det er der selvfølgelig 2 USB og en Optical stik.
find din originale boks som den blev leveret i, deri finder du adapter kablerne så du får 2 audio l/r ud af det og composit video også..

Der er en del mobil kabel løsninger som også har det samme stik, og hvor du kan bruge kabel fra men det kræver du har en mobil med video udgang :-) og tilhørende kabel.

Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2011 kl. 15:31
Har du er stereoanlæg eller Radio af nogen art i stuen ?
Til top
Djaz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2008
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2011 kl. 07:44
Det var lidt det min kone håbede at få væk fordi det var grimt og fyldte.... men kan godt høre det virker som om det er min eneste mulighed.
Havde dog bare håbet på en anden løsning :-(
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2011 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af Djaz Djaz skrev:

Det var lidt det min kone håbede at få væk fordi det var grimt og fyldte.... men kan godt høre det virker som om det er min eneste mulighed.
Havde dog bare håbet på en anden løsning :-(

Måske du kan give hende en anden grund til at flytte :-)
Den Ben
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu