|
Western Digital TV Play Media Player |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hesp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2007 Sted: Sunds Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2014 kl. 19:23 |
Hej
Jeg har en Western Digital TV Play Media
Player, som jeg aldrig har brugt. Den er kun afprøvet kort max 1 time ialt, men er ikke noget for mig. Købt 09-09-2013 kvittering haves. Er i originalt indpakning. Pris 400 kr. + forsendelse.
|
|
![]() |
|
hesp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2007 Sted: Sunds Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op
http://www.trustedreviews.com/western-digital-wd-tv-play-review
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
tager jeg meget fejl når jeg siger det er den model der ikke understøtter mpeg2
|
|
![]() |
|
jeg tror du tager fejl, du kan læse manualen her http://www.wdc.com/wdproducts/library/UM/ENG/4779-705073.pdf
side 148
![]() |
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
Nej du tager ikke fejl. 'WD TV Play' er en 'neddroslet' udgave af den 'gamle' "WD TV live" og understøtter f.eks. ikke mpeg2 (dvs f.eks. rippede DVD'er ) Kan vist heller ikke afspille DTS lyd. Den har dog Netflix i modsætning til nye WD TV boks. Redigeret af filmfreak - 15-November-2014 kl. 19:34 |
|
![]() |
|
Jeg har ikke på nogen tidspunkt skrevet noget om, hvad den kan og ikke kan ,og jeg er ikke interesseret at vide det, jeg har sat den til salg fordi jeg ikke bruger den og aldrig har brugt den.
Jeg har aldrig vil snyde nogen, så den ender på genbrugspladsen.
|
|
![]() |
|
varen er ikke tilgængelig længere og kan slettes !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |