|
Western Digital WD TV Live G3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schumi112 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Februar-2012 kl. 08:39 |
Hej.
Jeg er igang med og lede efter en media streamer til de gamle. Planen er, at deres dvd'er skal ligges ned på deres nas. Det bliver nok ISO Men min største udfordring er og gennemskue om Netflix virker på WD TV Live boksen. Jeg har hørt rygter om, at det ikke virker ikke i danmark er det korrekt ? Jeg har selv en boxee box med netflix kørende, men problemet er bare, at den er ret dyr for dem når de kun en gang i mellem skal ind og se en film via netflix. Håber i vil hjælpe eller evt. komme med bedre alternativer. Hilsen Kristian
|
|
![]() |
|
Schumi112 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Overvejer alternativt AppelTv 2 med XBMC også køre deres DVD igennem handbrake. Det er dog lige ærgerlig og købe en boks, som allerede er begrænset
Man kunne også bestille en Boxee Box fra USA. Den står til ca. 975 på Amazon.com og så betale 25%moms har jeg overset noget her ?
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til info. Løsning bliver boxee box.
Grunden til dette er, at jeg kan bruge ISO, som normal. Jeg ved Spotify og Netflix virker,samt så er vores setup ensartede dette er så boxee box nummer 3 i huset. Det vil gør det nemmer og supporter, hvis der skulle blive spørgsmål.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |