|
wetek play tråden |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mylle:
Kan du ikke komme med en nærmere beskrivelse af dine oplevelser med openelec? Kan den f.eks. håndtere hdmi-cec via openelec? Er optagelser uden "fnidder"? Se i øvrigt anmeldelsen på digitalt.tv:
|
|
miri
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
kan desværre ikke downloade img,, fejler når jeg når 100%
er der andre steder jeg kan hente img?
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Fik downloadet, men den booter ikke fra usb
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Jeg fik lige sat boksen til mit TV, og installeret Netflix, så ungerne kunne se noget tegnefilm. Lagde mærke til at billede kvaliteten i Netflix hvor man kan vælge film, så elendigt ud, men selve filmen var der ikke noget galt med.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Så fik jeg lagt OpenELEC på boksen
![]() Min første tanke er om jeg kan få Netflix til at kører under OpenElec? Umiddelbart ved min korte søgning på nettet, ser det nemlig ikke sådan ud
![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
|
miri
|
|
![]() |
|
fik også lagt openelec/kodi på boksen i håb om bedre netflix.
gider bare ikke kodi.. så nu er jeg ved at søge på hvordan jeg kommer tilbage til alm. android. fandtes der en android 5 som man kunne ligge ind og dermed få bedre netflix?
|
|
![]() |
|
|
|
miri
|
|
![]() |
|
Hvis nogle er interesseret kan de købe min enhed.
Gider ikke rode mere med den. |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
ikke at jeg er interesseret i den da imho ikke findes en ordenlig Android medieafspiller endnu men kun wannabe's, men du har dog givet op meget hurtigt |
|
![]() |
|
Ville have noget nemt. Gider ikke bruge tid på opsætning, og når netflix ikke ser godt ud gider jeg ikke.
Skulle bruge boksen til netflix og iptv |
|
![]() |
|
Ser heller ikke ud til jeg kan få min harmony smart til at erstatte fjernbetjeningen. Gider ikke flere fjernbetjeninger
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |