|
wetek play tråden |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan huske fra den anden tråd at i snakkede om den kom med 180 iptv kanaler |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Mit Netflix ser nu fint, og jeg har rigtig mange iptv kanaler, så mange at jeg ikke orker at skulle tælle dem, og lige som mit kabel-tv, så er de fleste noget skrammel.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Hvor så du netflix fra før?
Min appletv er væsentlig bedre. Film thumbnails ser da også pivringe ud. Står der HD ud for filmene? Det gør der ikke på min. |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Jeg så Netflix fra en WDTV, og det var i HD.
Du har nok ret i et det desvære ikke er i HD igennem Android, for der står ikke HD ud for filmende, som det gjorde på min WDTV. Kan være det er mig der trænger til nye briller, og et nyt TV |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
fik nu installeret Lollipop (android 5.02)
brugerflader er federe og 1080p, men ikke mulighed for installere apps :( |
|
![]() |
|
Er det så Android TV udgaven du har installeret?
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Jeg købte den med DVB-C/T/T2 tuner, og den ligger allerede i skabet. Ekstrem skuffende.
Den er en fin Openelec boks, men resten er ligemeget.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Havde regnet med at man kunne bruge Netflix i OpenElec+Kodi, men er blevet klogere, så indtil det bliver muligt, så tror jeg også den ryger i skabet, og min gamle WdTv ryger tilbage på TV'et i stuen
![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
sad og ærgerede mig lidt over jeg ikke fik bestil da den var på tilbud. Er lidt mindre ked af det nu. Er det virkeligt så svært at lave sådan en boks?
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Sætter først min til i aften, så det er da lidt trist at høre om de erfaringer nu her. Skal dog primært bruge min til Openelec så er fortrøstningfuld inden aftenens installation :)
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Med OpenElec på kablet net kører den fint.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
hummelmose, det lyder lovende. Er den hurtig nok i menuerne og det hele? Og hvad med det som Pi2 har problemer med...spolen i film? :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |