recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wetek play tråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

wetek play tråden

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2015 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Ville have noget nemt. Gider ikke bruge tid på opsætning, og når netflix ikke ser godt ud gider jeg ikke.
Skulle bruge boksen til netflix og iptv

kan huske fra den anden tråd at i snakkede om den kom med 180 iptv kanaler
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2015 kl. 17:44
Mit Netflix ser nu fint, og jeg har rigtig mange iptv kanaler, så mange at jeg ikke orker at skulle tælle dem, og lige som mit kabel-tv, så er de fleste noget skrammel.
Mvh Jesper
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2015 kl. 19:09
Hvor så du netflix fra før?

Min appletv er væsentlig bedre.
Film thumbnails ser da også pivringe ud.

Står der HD ud for filmene?

Det gør der ikke på min.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2015 kl. 20:08
Jeg så Netflix fra en WDTV, og det var i HD.
Du har nok ret i et det desvære ikke er i HD igennem Android, for der står ikke HD ud for filmende, som det gjorde på min WDTV.
Kan være det er mig der trænger til nye briller, og et nyt TV
Mvh Jesper
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2015 kl. 23:11
fik nu installeret Lollipop (android 5.02)

brugerflader er federe og 1080p, men ikke mulighed for installere apps :(

Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

fik nu installeret Lollipop (android 5.02)

brugerflader er federe og 1080p, men ikke mulighed for installere apps :(

Er det så Android TV udgaven du har installeret?
Mvh Jesper
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 10:35
Jeg købte den med DVB-C/T/T2 tuner, og den ligger allerede i skabet. Ekstrem skuffende.

Den er en fin Openelec boks, men resten er ligemeget.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 09:01
Havde regnet med at man kunne bruge Netflix i OpenElec+Kodi, men er blevet klogere, så indtil det bliver muligt, så tror jeg også den ryger i skabet, og min gamle WdTv ryger tilbage på TV'et i stuen Confused
Mvh Jesper
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 10:05
sad og ærgerede mig lidt over jeg ikke fik bestil da den var på tilbud. Er lidt mindre ked af det nu. Er det virkeligt så svært at lave sådan en boks?
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 13:37
Sætter først min til i aften, så det er da lidt trist at høre om de erfaringer nu her. Skal dog primært bruge min til Openelec så er fortrøstningfuld inden aftenens installation :)
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

Sætter først min til i aften, så det er da lidt trist at høre om de erfaringer nu her. Skal dog primært bruge min til Openelec så er fortrøstningfuld inden aftenens installation :)

Med OpenElec på kablet net kører den fint.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 15:12
hummelmose, det lyder lovende. Er den hurtig nok i menuerne og det hele? Og hvad med det som Pi2 har problemer med...spolen i film? :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu