|
wetek play tråden |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | ||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ja tak,,, har tilsluttet en IR reciever men hvordan den skal configges i Harmony har jeg ikke fundet ud af. |
||
![]() |
||
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
|
|
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
og jeg har oprettet en tråd om det her:
http://www.wetekforums.com/viewtopic.php?f=12&t=657 ikke fået det til at virke endnu.
|
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
Hvis nogen af jer, der har puttet boksen permanent i skabet, som hellere vil sælge, så send mig lige en pm - jeg vil godt "lege" lidt med....
|
||
miri
|
||
![]() |
||
|
Hvor har du læst dette?
|
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Er der nogen her der har forsøgt at installerer Android TV på den?
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
|
Jeg har haft skrevet til wetek grundet de problemer jeg har haft med min wetek. Og der skrev de at der forhåbentligt skulle komme en ny i slutningen af ugen.
|
||
![]() |
||
|
Bare med rettelser eller også nye features?
|
||
![]() |
||
|
Det sagde de intet om.
Kun at det var en ny android ver. |
||
![]() |
||
|
Men det er vel Lollipop så?
|
||
![]() |
||
|
Det er muligt... Skrev de ikke noget om
|
||
![]() |
||
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
|
Kunne være interessant at høre hvordan Android TV kører på WeTek'en. Kan se, at det kan lade sig gøre: Youtube link
Redigeret af petrucci - 26-Marts-2015 kl. 08:55 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |