recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wetek play tråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

wetek play tråden

Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af Allanbp Allanbp skrev:

Det skulle være muligt ifølge wetek blot at tilslutte en mce ir modtager via usb. og dermed skulle man kunne bruge ens logitech.
Jeg syntes sådan set at det er ganske smart at den oprindelige remote virker via RF. (med undtagelse af power on)

Kodi kører bestemt stabilt, i openelec.
Jeg har købt en med dvb-c tuner. Her er der dog et problem med at synkroniseringen af billede og lyd. :-\

ja tak,,, har tilsluttet en IR reciever men hvordan den skal configges i Harmony har jeg ikke fundet ud af.

Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Det skulle være muligt ifølge wetek blot at tilslutte en mce ir modtager via usb. og dermed skulle man kunne bruge ens logitech.
Jeg syntes sådan set at det er ganske smart at den oprindelige remote virker via RF. (med undtagelse af power on)

Kodi kører bestemt stabilt, i openelec.
Jeg har købt en med dvb-c tuner. Her er der dog et problem med at synkroniseringen af billede og lyd. :-\

ja tak,,, har tilsluttet en IR reciever men hvordan den skal configges i Harmony har jeg ikke fundet ud af.

Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 12:54
og jeg har oprettet en tråd om det her:
http://www.wetekforums.com/viewtopic.php?f=12&t=657

ikke fået det til at virke endnu.
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2015 kl. 16:36
Hvis nogen af jer, der har puttet boksen permanent i skabet, som hellere vil sælge, så send mig lige en pm - jeg vil godt "lege" lidt med....
miri
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 12:21

Wetek siger at de gerne skulle komme en ny version af android i slutningen af denne her uge. Så det bliver spændende at se om der kommer noget spændende ud af det.

Hvor har du læst dette?
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 13:27
Er der nogen her der har forsøgt at installerer Android TV på den?
Mvh Jesper
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Wetek siger at de gerne skulle komme en ny version af android i slutningen af denne her uge. Så det bliver spændende at se om der kommer noget spændende ud af det.

Hvor har du læst dette?

Jeg har haft skrevet til wetek grundet de problemer jeg har haft med min wetek. 
Og der skrev de at der forhåbentligt skulle komme en ny i slutningen af ugen. 
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 15:05
Bare med rettelser eller også nye features?
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 15:24
Det sagde de intet om.
Kun at det var en ny android ver.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 15:24

Det sagde de intet om.
Kun at det var en ny android ver.

Men det er vel Lollipop så?
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 15:25
Det er muligt... Skrev de ikke noget om
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 08:54
Kunne være interessant at høre hvordan Android TV kører på WeTek'en. Kan se, at det kan lade sig gøre: Youtube link

Redigeret af petrucci - 26-Marts-2015 kl. 08:55
Til top

Besvar Besvar Side  <1 3456>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu