|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
|
What? Har 360 ingen pre-out? Skynd dig at få den byttet til en med pre-out mens du kan. :-P
Hvor meget må du så slippe denne gang for en ombytning? |
||
![]() |
||
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
![]() |
|
696,- er der i difference fra 360 til 460 modellen :) det eneste preout der er i 360'eren er til sub, 460'eren har hele pakken til 7.1
Redigeret af wezi - 11-December-2010 kl. 21:28 |
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
|
kommer der plads til center? eller kan jeg bare ikke se den... ellers fedt setup.
|
||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||
![]() |
||
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
![]() |
|
ja, når jeg kommer så langt jeg får en center så ryger tvet enten på på vægen eller også så går jeg en tur i værkstedet og laver en "platform" hvorpå tvet kan stå og så placere centeren derunder
Tak =)
|
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|
Et lille sidespring:
Største problem som folk skriver herinde er at de smadrer en rude et sted i huset og så vader ud igennem døren med alt isenkrammet. Hvis man derimod sørger for at de skal have det hele med ud igennem en smadret rude, så er det ikke attraktivt medmindre de har MEGET tid til det. De fleste gange vælger tyvene så bare at smutte med tegnedrengen og en bærbare, men tager ikke de store og dyre ting. For at låse terrassedøren findes der mange muligheder: Denne her er den smarteste hvis man kun har en dør som skal sikres: Ruko Code Handle ![]() Den billigste løsning næstefter at pille håndtaget af er med nøgle, husk at vælge en cylinder: Terassedørsgreb med lås ![]() Jeg har indvesteret i en ny dansk løsning som både låser døre og vinduer med en fjernbetjening. Men den er absolut dyrest, men mest bekvem: Secuyou låse ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den sidst nævnte tiltaler mig bestemt. kan også godt lide den vi alle kender med at man har sensore og dør/vindue sensore og alt det er koblet til et alarmskab som man så slår henholdsvis fra og til når man kommer og går. men jeg har ingen telefon opkobling så jeg ved ikke hvor meget det er værd at få fat på, jeg mener at man skal kobles på fastnettet så alarmen kan melde til centralen når noget er på hænde.
|
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|
De nævnte løsninger er kun låse og ikke alarmer, de kræver heller ikke nogen tilslutning. |
||
![]() |
||
elskertvderer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Så vil jeg hellere have et et biografgavekort til CinemaxX så jeg kan høre det nye Meyer Sound i sal 1!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
ja du må jo tage det du kan få, jeg kan kun anbefale cinemaxx, det er en fed biograf :)
|
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
UUFF!!
Få venligst lige de kabler flyttet op direkte på diskantterminalerne....
![]() M.v.h.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Skal ske boss:P kan du definere hvorfor? :)
|
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så fik jeg Harman Kardon AVR 460 i hus :)
Lidt mere power og lidt flere funktioner, den kom endda med en ekstra fjernbetjæning og så er den "normale" fjernbetjæning lidt anderledes og nu med lys, går ud fra de 3 største modeller har lys i fjernbetjæningen. Det blev ikke så godt, men her kan man lige ane at knappen til lyset i fjernbetjæningen er selvlysende-grøn. Øverst er AVR-460 | Nederst er AVR-360 Redigeret af wezi - 14-December-2010 kl. 13:29 |
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |