|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Jep. Eftersom det hovedsalig er diskanttonerne som definerer rumfornemmelse, detaljer m.v., samtidig med at det er de svageste strømme, bør man sørge for at man har den mest direkte vej, med færrest mulig kontaktpunkter, til diskanten.
M.v.h.
|
||
![]() |
||
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
![]() |
|
Okay, det mindes ikke lige jeg kan høre forskel så jeg sætter dem som du har sagt:) du kan også se det på billederne:)
|
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
Tvixen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
Jeg har selv denne og er rigtig glad for den. koden kan programmeres til lige det du ønsker. Og du skal ikke have en nøgle siddende i altid for at kunne åbne den. Den er lidt dyr, men til gengæld er den ikke sådan lige at knække/brække. ![]() |
||
Samsung: UE46D6205/ Marantz: 1501/ Dennon: POA4400/ Scandyna: MiniPod+MicroPod
HarboSub: SUB10/Sony: RDR HXD870 + PS3/ NAS: Qnap 239 TurboNAS 2Tb + WD Live IHC Wireless/ HTC Desire/ Iphone4, Ipad2 |
||
![]() |
||
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
![]() |
|
Tak for det, jeg kontakter et par forbindelser i løbet af næste uge og ser hvad de kan finde på:)
|
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg mere eller mindre fået spillet mine xtz'ere til, de har fået godt at med power at leve af engang imellem til noget nickelback og syntes nu bare det spiller kanont, men når jeg sætter min anlæg til tvet, så kan jeg høre ting som jeg ikke har hørt før, jeg er tit ovre ved højtalerene og tjekke om de er sprunget/stået af eller hvad der kan være i vejen, men det er åbenbart en stor forskel fra mine Logitech Z5500 til mit nuværende setup.
Er det meget normalt man oplever sådan en forskel? at man høre lyde man ikke har hørt før? jeg bliver næsten bange for der er noget galt, men det håber jeg ikke :P Endvidere, når jeg ser NCIS kan jeg køre en "fuglekvidren" kan dette have noget at gøre med det optiske signal?
Redigeret af wezi - 17-December-2010 kl. 20:28 |
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Det ville næsten havde været skræmmende, hvis der ikke var så stor forskel som du beskriver. Du kommer fra et par mindre "computer" højtalere
![]() Redigeret af Sploink - 17-December-2010 kl. 21:00 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, det er godt nok noget af at spring, Det var heftigt med så "stor" en sub syntes jeg, men de par ztx'ere levere langt mere end den lille firkant :P
|
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|
Hvis det er hjemme hos dig selv du har taget billedet, så er den monteret forkert. Man kan jo bare skrue den af med en alm. torx skruetrækker og åbne. ![]() Sådan noget skal monteres med envejsskruer, når man nu har betalt kassen for sådan et håndtag. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har af Bestilt AC Ryan Playon!HD mini til fordel for et Canon EOS 550D så jeg kan tage nogle bedre billeder end hvad jeg kan med en nokia 6200. Dog er min monolith DF+ stadig på vej ;) monolithen ankommer om 14-18 Dage, så lidt inde i febuar skulle jeg gerne modtage bæstet! Glæder mig som en gal! ;D
![]() http://www.bkelec.com/HiFi/Sub_Woofers/monolith-df_Plus.htm">http://www.bkelec.com/HiFi/Sub_Woofers/monolith-df_Plus.htm
Redigeret af wezi - 27-Januar-2011 kl. 01:32 |
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
![]() |
|
hvad satan min ven kunne du ikke vente til jeg ringet
![]() ![]() ![]() jeg troet at det skulle se sådan ud
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo, Jeg har også bestilt Black ash, men det var nemmere at finde et billede fra hjemmesiden :) Men jeg ved ikke om jeg skal have sådan en boks der kan styre bassen i rummet for at få en bedre oplevelse med det så som den her: http://www.bkelec.com/HiFi/Sub_Woofers/anti-mode.htm">http://www.bkelec.com/HiFi/Sub_Woofers/anti-mode.htm men den koster 2000,- + fragt og syntes det er lidt meget for så lidt.
|
||
MvH Daniel
|
||
![]() |
||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
![]() |
|
den kan vi sku altid bestille hvis det bliver nød venti men føler der ikke en mikrofon med din receiver
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |