|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | ||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Hvad er billigt ?
|
||
![]() |
||
SejlSol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Jeg skal prøve at finde ud af noget, men jeg er ikke sikke på jeg må skrive prisen direkte på recorder som sidst.
|
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Send en pm så
![]() |
||
![]() |
||
casperse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Jeg tog og brugte Google Cash...
![]() Uuuuh man kan mange ting på nettet ![]() |
||
![]() |
||
casperse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
THX Ultra2 THX Ultra2 Cinema Mode produces appropriate soundfield effects when 5.1 channel movie sources (without Dolby EX or DTS-ES encoded effects) are played in a 7.1 channel system. Also, with the advent of very high speed digital processing, more sophisticated trimming is applied to accurately recreate a large theatre-type sound in a conventional home cinema size room. Advanced processing widens the rear soundstage and the result is that the side surrounds deliver predominantly ambient information, the “surround-back” channels directional information. Likewise, the THX Music Mode produces appropriate soundfield effects for Dolby Digital, DTS, and other 5.1 channel music sources when they are played in a 7.1-channel system. + At den kan sende Video + Lyd ud i Zone 2 (Det kan den anden ikke...) Men afgjort jeg tror ikke forskellen er stor? Redigeret af casperse - 21-November-2008 kl. 20:40 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
|
Og hvordan fungere det så hvis man vil kalibrerer sin sat modtager. Her er der jo ikke mulighed for at fordre onkyoen med testbilleder som det er muligt når det er fra en dvd afspiller?
|
||
![]() |
||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
En mulighed vil være at tilslutte en separat signal generator via din sat modtager ![]() |
||
![]() |
||
SejlSol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Så lykkedes det se: http://www.recorder.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48590&P N=1&TPN=1 |
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
|
What Hifi er noget bras. Det er et skøgemagasin uden lige.
Hifi-kendere og enthusiaster ved, hvad jeg taler om. |
||
![]() |
||
![]() |
|
JA og HIFI Klubben sælger billige brugs-uddeler højtalere samt anlæg og det er derfor de har anmeldelser fra Whats Hifi på deres hjemmeside.... Come On...Om igen Bob Bob Bob... ![]() Høj hest du rider ind på.... ![]() |
||
![]() |
||
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
|
manden har jeg ret. har du nogensinde hørt de ting der bliver anmeldt, og så sammenlignet med hvad du selv synes? skøgemagasin, ja, det eneste, nej
Folk er u-almindeligt blå-øjede hvis de tror at hifi magasiner er objektive entusiaster der gør det for sjov. |
||
Crown - there is no substitute.
|
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Ja, det er tilladt at være noget kildekritisk...
![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |