Helt enig med Hother og Casperse, og jeg mener afgjort det er for billigt at bruge udtryk om at et blad er et skøgemagasin eller i producenternes lomme. Hvis det er så åbentlyst så kom da med dokumentation for disse påstande.
For mit vedkommende skal det på ingen måde opfattes som et forsvar for "What Hifi", idet jeg aldrig har købt bladet, men kun læst lidt på nettet. Det jeg har læst der virker umiddelbart ikke useriøst, og er samtidig til at forstå for almindelige mennesker. Hvis deres beskrivelser vedr. reglerne/betingelserne for deres tests ellers er korrekte, virker det da også som om man tager opgaverne seriøst.
Det er muligt der ikke er tale om "ultra high end" og anmeldelser på 20-30 sider af det enkelte produkt, men det er jo nok også en anden målgruppe, ligesom der er andre magasiner der varetager dette på fornem vis.
Det er muligt jeg tager fejl, men ind imellem virker det lidt som enkelte personer føler sig lidt ophøjet (jeg ved selv meget bedre, og andre tager helt fejl), hvor det så bliver på bekostning af andre måske har en anden holdning. Man kan indimellem tænke om det måske er fordi deres eget/egne favoritmærker ikke er blevet bedømt som bedste det pgl. år. Når det så er sagt har jeg jo stor respekt for de kapaciteter der udtaler sig her på siden, idet jeg selv er en novice som har meget at lære inden for området. Uden disse personer ville debatten hurtig blive kedelig, og vi andre ville ikke blive klogere. Min holdning er bare, at man ikke behøver at komme med nedladende bemærkninger om andre fagfolk der laver et produkt og forhåbentlig yder deres bedste. Hvis man så kommer med skråsikre påstande ville det da være rart med dokumentation for dette.