|
Where do I go from here? Opgradering af anlæg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2015 kl. 20:26 |
Fra tid til anden, så står vi alle i den glædelige og spændstige situation, at kunne opgradere vores nuværende surround sæt.
Dilemmaet ligger blot i hvilken retning samt hvilke faktorer man skal tage højde for. Sidstnævnte gør sig gældende for mig. Nuværende setup ser følgende ud: Receiver: Yamaha RX-A1020 Front: Monitor Audio RX6 Center: Monitor Audio RX Silver Rear: Monitor Audio MASS Jeg har lært at anlægget anvendes mest til film, så det er den retning der skal gåes. Så kan det være jeg vælger at placere fronterne i dagligstuen, da jeg dog stadig nyder god Hifi, såfremt næste sæt ikke levere dette tilfredstillende. Prisleje ligger under grænsen af MK. Min stue er 3,2 m. fra væg til væg og i henhold til thx, er det tilfredsstillende med thx og thx select 2 højtalere. Jeg havde først kig på højtalere fra B&W, men jeg er gået lidt væk fra det igen, da lyd skulle være for musik egnet. Desuden har jeg kigget på væghængte højtaler. Hele den her subwoofer vs. gulvhøjtalere er jeg stadig ikke afklaret med. Pros/Cons er velkomne. Da stuen ikke er ufattelig stor, er det nok bedst egnet med væghængt, men jeg vil IKKE gå ned på kvalitet. Såfremt går jeg gerne i retning af gulvhøjtalere. Hvis billede ønskes af nuværende setup og stue, så lad mig venligst vide. Så knapser jeg et foto.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |