recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Whitney Houston er død!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Whitney Houston er død!

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg kunne godt lide filmen Bodyguard, og synes hun havde en super stemme.
Så absolut! Jeg elsker den film og den må godt snart komme på BDSmile
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 19:49
Stor stemme! Trist afslutning på et alt for kort liv ! RIP !
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg kunne godt lide filmen Bodyguard, og synes hun havde en super stemme.
Så absolut! Jeg elsker den film og den må godt snart komme på BDSmile
Ja, det er også en af de film, jeg gerne vil have.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Pittens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pittens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 08:27
Ingen overraskelse, det var desværre bare et spørgsmål om tid. Det som jeg brækker mig over er alle de "venner" der pludselig popper op for at hylde hende. Man ser det hver gang disse tragiske skæbner dør. Hvor fanden var de da det stod værst til.
 
Talentfuld dame, ingen tvivl om det.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Verdens største sangerinde Whitney Houston er død. Æret være hendes minde...

 


Verdens største sangerinder er måske store ord, men en gudsbenådet stemme, der ikke altid var lige musikalsk når hun sang til koncerter. Men sikken et spild af vidunderlig stemme, siden mødet med Bobby Brown gik det kun ned af bakke.

Stakkels hendes datter.........


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 09:21
Ja det er til kaste op over, alle de Hykler der "begræder" hendes død!

Men nu er Håndbold også slut, så har folk noget nyt at samles om.

Hun drukned i et badekar, siger de, men hvorfor drukned hun, hvor stiv eller skæv var hun?
Til top
zaboom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zaboom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 10:22
-: RIP :-
Whitney var én af de allerstørste stemmer, inden tiden med Bobby Brown.
Jeg lytter stadig til hendes musik, fra min (og hendes) ungdom og den kan stadig give mig myrepatter over hele kroppen. Jeg vil mindes det gode.
Men en sørgelig drejning hendes karriere tog og en sørgelig slutning. Med tiden vil hun blive husket for sin storhed, hendes unge år og ikke for hendes ægteskab og andre dårligdomme.
"I will always love you"
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 10:45
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Hvad? De bliver jo samlet ind igen og igen. Og der bliver da tudet nok overalt, så det er noget fis at skrive.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 11:28
Man kan mene hvad man vil om Whitney Houston, men hun VAR den største sangerinde da hun var på toppen. Så alle de mere eller mindre perfide indlæg folk føler de skal bidrage med, vælger jeg at se bort fra.
 
Og jeg begræder ikke hendes død, men hylder hendes alt for korte liv hvor hun bidrog med nogle af verdens smukkeste sange.
Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 13:25


Redigeret af Henrik Nygaard - 13-Februar-2012 kl. 13:25
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 15:13
Lige for at sætte tingene i perspektiv.
 
Hun var den første sorte sangerinde, der formået at blive spillet regelmæssigt på MTV og på den måde have åbnet døren for andre.
Hendes 1. plade er et af de mest solgte debutalbum nogensinde af en soloartist.
Hun er den eneste der har haft 7 nr. 1 singler i træk på billboards hot 100.
Hun er den mest prisbelønnet sangerinde med 423 priser. Mariah Carey er nr. 2 med 245 priser.
Bodyguard soundtracket er det meste solgte soundtrack nogensinde med langt over 40 mill. og er i top 5 over de mest solgte plader nogensinde.
Preacher's Wife er det mest solgte gospelalbum nogensinde.
Simon Cowell sagde igår til CNN, at langt de fleste der bliver spurgt på bl.a. x-factor og andre af hans talentshows, hvem de helst ville kunne synge som, så angiver de Whitney Houston. Hun har inspireret kunstnere såsom Mariah Carey, Celine Dion, Rihanna, Beyonce, Jennifer Hudson, Charice og mange flere.
Hun har haft nr. 1 plader i 3 forskellige årtier osv., osv.
Man tør jo ikke tænke på hvad hun yderligere kunne have opnået, hvis hun ikke var faldet i stofferne!
 


Redigeret af kennethbrdk - 13-Februar-2012 kl. 15:37
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu