|
Whitney Houston er død! |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stor stemme! Trist afslutning på et alt for kort liv ! RIP !
|
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det er også en af de film, jeg gerne vil have.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Pittens
Bruger Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ingen overraskelse, det var desværre bare et spørgsmål om tid. Det som jeg brækker mig over er alle de "venner" der pludselig popper op for at hylde hende. Man ser det hver gang disse tragiske skæbner dør. Hvor fanden var de da det stod værst til.
Talentfuld dame, ingen tvivl om det.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Verdens største sangerinder er måske store ord, men en gudsbenådet stemme, der ikke altid var lige musikalsk når hun sang til koncerter. Men sikken et spild af vidunderlig stemme, siden mødet med Bobby Brown gik det kun ned af bakke. Stakkels hendes datter......... Klaus |
||
Dotman
Bruger Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er til kaste op over, alle de Hykler der "begræder" hendes død!
Men nu er Håndbold også slut, så har folk noget nyt at samles om. Hun drukned i et badekar, siger de, men hvorfor drukned hun, hvor stiv eller skæv var hun? |
||
zaboom
Super bruger Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
-: RIP :-
Whitney var én af de allerstørste stemmer, inden tiden med Bobby Brown. Jeg lytter stadig til hendes musik, fra min (og hendes) ungdom og den kan stadig give mig myrepatter over hele kroppen. Jeg vil mindes det gode. Men en sørgelig drejning hendes karriere tog og en sørgelig slutning. Med tiden vil hun blive husket for sin storhed, hendes unge år og ikke for hendes ægteskab og andre dårligdomme. "I will always love you"
|
||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad? De bliver jo samlet ind igen og igen. Og der bliver da tudet nok overalt, så det er noget fis at skrive.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man kan mene hvad man vil om Whitney Houston, men hun VAR den største sangerinde da hun var på toppen. Så alle de mere eller mindre perfide indlæg folk føler de skal bidrage med, vælger jeg at se bort fra.
Og jeg begræder ikke hendes død, men hylder hendes alt for korte liv hvor hun bidrog med nogle af verdens smukkeste sange.
|
||
Henrik Nygaard
Super bruger Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af Henrik Nygaard - 13-Februar-2012 kl. 13:25 |
||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lige for at sætte tingene i perspektiv.
Hun var den første sorte sangerinde, der formået at blive spillet regelmæssigt på MTV og på den måde have åbnet døren for andre.
Hendes 1. plade er et af de mest solgte debutalbum nogensinde af en soloartist.
Hun er den eneste der har haft 7 nr. 1 singler i træk på billboards hot 100.
Hun er den mest prisbelønnet sangerinde med 423 priser. Mariah Carey er nr. 2 med 245 priser.
Bodyguard soundtracket er det meste solgte soundtrack nogensinde med langt over 40 mill. og er i top 5 over de mest solgte plader nogensinde.
Preacher's Wife er det mest solgte gospelalbum nogensinde.
Simon Cowell sagde igår til CNN, at langt de fleste der bliver spurgt på bl.a. x-factor og andre af hans talentshows, hvem de helst ville kunne synge som, så angiver de Whitney Houston. Hun har inspireret kunstnere såsom Mariah Carey, Celine Dion, Rihanna, Beyonce, Jennifer Hudson, Charice og mange flere.
Hun har haft nr. 1 plader i 3 forskellige årtier osv., osv.
Man tør jo ikke tænke på hvad hun yderligere kunne have opnået, hvis hun ikke var faldet i stofferne!
Redigeret af kennethbrdk - 13-Februar-2012 kl. 15:37 |
||
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |