recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Whitney Houston er død!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Whitney Houston er død!

 Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Man kan mene hvad man vil om Whitney Houston, men hun VAR den største sangerinde da hun var på toppen. Så alle de mere eller mindre perfide indlæg folk føler de skal bidrage med, vælger jeg at se bort fra.
 
Og jeg begræder ikke hendes død, men hylder hendes alt for korte liv hvor hun bidrog med nogle af verdens smukkeste sange.
 
Hvor er synes godt om knappen eller jeg er helt enig knappen Clap
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 15:43
kennethbrdk@
Takker for den opsumering! Viser at vi har at gøre med en unik og stor sangerinde, som har glædet millioner af fans verden over i tre årtier.
 
Og nej, det er ikke kun pga Bobby Brown at hun er død, men en uundgåelig deroute når en stjerne får for meget af al den glamour og det store slæng, der lever af hendes popularitet.
 
Hun blev pubertets-agtig i en høj alder og gad ikke al den virak der var omkring hendes person, og søgte trøst i stofferne som så mange før hende. Og lettere omtåget af stofferne er hun angiveligt druknet i et alt for stor badekar.
 
Hun er den tredje kunstner inden for kort tid, der har fået en kedelig exit fra denne verden. De andre to er som bekendt Michael Jackson og Amy Winehouse
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 15:55
Forskellen på de 3 er at Amy Winehouse ikke faldt i stofferne da hun havde været kendt længe. Med hende kom stofferne først.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

HOLD nu op! Jimi Hendrix, Jim Morrison, Kurt Cobain var alle blandt de største på deres tid. Og de døde alle af overdosis.
 
Iøvrigt lader det til at Whitney faldt i søvn i badekarret og druknede

Faldt i søvn og faldt i søvn.. jo, det kan lade sig gøre hvis man er træt, men man drukner altså ikke i et badekar med mindre man er skævere end det skæve tårn fra Pisa..
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

HOLD nu op! Jimi Hendrix, Jim Morrison, Kurt Cobain var alle blandt de største på deres tid. Og de døde alle af overdosis.
 
Iøvrigt lader det til at Whitney faldt i søvn i badekarret og druknede

Faldt i søvn og faldt i søvn.. jo, det kan lade sig gøre hvis man er træt, men man drukner altså ikke i et badekar med mindre man er skævere end det skæve tårn fra Pisa..
Og den gisning er så også trukket tilbage, da der ved obduktionen ikke er fundet vand i hendes lunger. Men man har ikke fundet andet på værelset end beroligende medicin. Så nu må vi vente i uger på den toxikologiske rapport for at få at vide hvad hun var påvirket af.
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2012 kl. 00:34
Facinerende at hun holdt så længe. Ærgeligt hun har været ude i så mange kedlige problemer. En af de stemmer som bare gik lige i øregangen på den gode måde.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2012 kl. 11:24
Jeg syntes også det er trist den måde hendes liv gik tabt på. Lige en rettelse til Kampus indlæg.
 
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

HOLD nu op! Jimi Hendrix, Jim Morrison, Kurt Cobain var alle blandt de største på deres tid. Og de døde alle af overdosis.
 
Iøvrigt lader det til at Whitney faldt i søvn i badekarret og druknede
 
Kurt Cobain begik selvmord ved at skyde sig selv i hovedet med en shotgun den 5. april 1994 i sin garage i Seattle. Han blev fundet den 8. april af en elektriker, der skulle ordne noget i hans hus.
 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 11:35
Og DR sender en laaang mindeudsendelse på DAB radio på søndag
 

Ja, søndag den 19. februar hylder den digitale kanal DR P7 Mix Whitney Houston fra klokken 10 og syv timer frem. Der vil være programmer om hendes liv og genhør med musikken.
DR P7 MIX kan høres på en DAB-radio, på nettet via siden her: www.dr.dk/radio og med DRs radioapp til mobiler. Derudover leverer mange antenneforeninger og kabeldistributører signalet analogt via antennestikket.

Læs eventuelt mere om 'P7 Mix Maraton' udsendelsen her: www.dr.dk/DRPresse/Artikler/2012/02/14/092702.htm

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 11:44
Begravelsen blir' TV transmitteret samt streamet på nettet. Nogen der ved hvor man kan finde hjemmesiden?
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Status: Offline
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 12:22
Nåh men man kan da "glæde" sig over, at det hele ,er en 1gangsforeteelse.
 
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:


Kurt Cobain begik selvmord ved at skyde sig selv i hovedet med en shotgun den 5. april 1994 i sin garage i Seattle. Han blev fundet den 8. april af en elektriker, der skulle ordne noget i hans hus.

 



Hvem husker ikke red warszawas "Kurt koben havde et jagtgevær"???

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:


Kurt Cobain begik selvmord ved at skyde sig selv i hovedet med en shotgun den 5. april 1994 i sin garage i Seattle. Han blev fundet den 8. april af en elektriker, der skulle ordne noget i hans hus.

 



Hvem husker ikke red warszawas "Kurt koben havde et jagtgevær"???

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu