|
Whitney Houston er død! |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | ||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tør ikke tænke på hvis Elvis betydning eller eftermæle skulle have været større, men lade os være enige om at være uenige
|
||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Elvis et andet eftermæle??? Hold da op manden er blandt de største musikere nogensinde, og selv mange år efter hans død, blandt de bedst sælgende og er en industri i sig selv. Jojo nogen har høje krav, andre fuldstændig urealistiske. |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Karisma og sangstemme kan vel godt bære et eftermæle.
Whitney Houston var forbillede for Mariah Carrey, Tony Braxton og sikkert også for mange andre...
|
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Musiker og musiker ? ? Elvis var en fremragende sanger med et unikt udseende,som kunne et par akkorder . Han var styret af en benhård manager, havde dygtige folk omkring sig til at vælge sange, som forøvrigt (lidt hen i karrieren) ofte blev indspillet som demoer af andre - for at gøre indlæringen nemmere for Elvis . Timingen var hele tiden genial mht valg af rock,kristne sange,Vegas osv osv .Alt andet lige havde respekten været endnu større hvis han selv havde skrevet feks "Heartbreak Hotel" og "Are You Lonesome Tonight"
Ved ikke så meget om Whitney - kender kun hendes Dolly Parton plagiatsang - men der er tilsyneladende nogle paralleller. . |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lennon
Jeg er tilbøjelig til at give dig ret, men jeg syntes du er lidt hård i din bedømelse.
carsten
|
||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
...og Mariah Carrey er jo også bare "the bomb"
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
i forhold til, hvad hun har solgt af albums: Så ja det er hun.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kendere vil vide at der var anstrengt forhold imellem Whitney Houston og Mariah Carrey, idet sidstnævnte gjorde hende rangen stridig som R&B dronning. Whitney havde holdt en laaang pause i pladeudgivelserne, og den benyttede Mariah sig af, og med stor succes. Mariah's album "Music Box" fra 1993 bliver en bragende succes med numre som "Without You", "Hero" og "Anytime You Need a Friend" indtog hun R&B scenen fuldstændigt, og Whitney gik i glemmebogen.
Senere forsones de dog i det skønne nummer "When You Believe" fra filmen The Prince Of Egypt fra 1998, hvor de synger en skøn duet.
|
||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Whitney udgav plader og plademateriale i 1985 (Whitney Houston), 1987 ( Whitney), 1990 (I'm Your Baby Tonight), 1992 (The Bodyguard), 1995 (Waiting To Exhale) og 1996 (Preacher's Wife), så ved ikke om jeg er enig i, at hun gik i glemmebogen i den periode. Vil snarere mene det var hendes storhedstid.
Hvad angår forholdet mellem hende og Mariah Carey, så var rivaliseringen imellem dem mere medieskabt end det havde bund i virkeligheden.
Men ja Music Box var et rigtig godt album og havde fortjent stor succes.
Mariah Carey var iøvrigt med til begravelsen.
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Whitney havde en pause på 8 år hvor hun ikke udgav noget studialbum. Tror det er den periode der hentydes til. Og ja, medierne har det med at overdrive ALT, og sikkert også deres rivalisering.
Jeg så hverken Mariah Carey eller Oprah Winfrey til begravelsen. Men der var jo også kun ét kamera på. Så skulle Mariah næsten ha' sunget også, det ville ha' været skønt. Redigeret af Kampus - 21-Februar-2012 kl. 17:12 |
||
kennethbrdk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er rigtigt, at der gik 8 år fra 1990 (I'm Your Baby Tonight) til 1998 (My Love Is Your Love), men indimellem indspillede hun jo så The Bodyguard tilhørende musik og det samme med Waiting to Exhale og Preachers Wife.
|
||
stenergut
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan godt huske Whitney Hypen fra da jeg gik rundt i korte bukser i 3-4 klasse. Dengang hun var med i The Bodyguard med K. Costner (Han er jo sådan en nydelig mand, som min mor sagde :-). Men det er jo med Whitney som det var med Michael Jackson. De afgik musikalsk ved døden for årtier siden. (1998, My love is your love. 1991, Dangerous. Derfor er det lidt komisk at folk går sådan amok. Og så vælter alle kendiserne i kirke og hykler for åben skærm; Jamen, guuud hun var SÅ vigtig og betød SÅ meget for os. Jamen hvorfor fanden druknede hun så ensom på et hotelværelse, påvirkede at mange års misbrug. Whitney havde både talentet og udseendet med sig (hun var vist model før hun debuterede som sanger). Men som person var hun efter sigende frygtelig. En værre krukke og diva ud over alle grænser. Hun træf dårlige livsvalg og giftede sig med en nar. Mere har jeg ikke at sige om Whitney. Bortset fra at hun havde den bedste stemme jeg endnu har hørt.
Redigeret af stenergut - 21-Februar-2012 kl. 19:57 |
||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |