recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Whitney Houston er død!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Whitney Houston er død!

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 19:57
Så var det mildest talt overdrevet, det de snakkede om i Whitney Marathon'en på P7 i søndags.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af stenergut stenergut skrev:

Jeg kan godt huske Whitney Hypen fra da jeg gik rundt i korte bukser i 3-4 klasse. Dengang hun var med i The Bodyguard med K. Costner (Han er jo sådan en nydelig mand, som min mor sagde :-). Men det er jo med Whitney som det var med Michael Jackson. De afgik musikalsk ved døden for årtier siden. (1998, My love is your love. 1991, Dangerous. Derfor er det lidt komisk at folk går sådan amok. Og så vælter alle kendiserne i kirke og hykler for åben skærm; Jamen, guuud hun var SÅ vigtig og betød SÅ meget for os. Jamen hvorfor fanden druknede hun så ensom på et hotelværelse, påvirkede at mange års misbrug. Whitney havde både talentet og udseendet med sig (hun var vist model før hun debuterede som sanger). Men som person var hun efter sigende frygtelig. En værre krukke og diva ud over alle grænser. Hun træf dårlige livsvalg og giftede sig med en nar. Mere har jeg ikke at sige om Whitney. Bortset fra at hun havde den bedste stemme jeg endnu har hørt.
 
Jeg mødte hende før koncerten i parken i 1993 backstage da jeg på daværende tidspunkt var medlem af hendes fanklub og der var hun nu meget sød Smile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 20:52
Whitney har aldrig været en primadonna, punktum. I kraft af hendes religiøse opdragelse var hun en rar og omgængelig person. Der hvor man kan sætte en finger, er jo nok hendes narkotika forbrug, hvor hun ændrer sig til at blive en strid bitch. Hvordan kan man andet med sådan en mand som Bobby Brown.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu