|
WHS 2011 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mogwai08 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2013 kl. 19:44 |
Håber en derude har guldkornet til dette problem, er totalt grædefærdig, og aner ikke hvad der er gået galt.
Jeg har en WHS 2011 server kørende (fungerer fint), så installerer jeg MyMovies for whs, og den installere fint, men skal så også installere en SQL server, hvilket den bare ikke vil installere færdig, og jeg kan ikke få lov og stoppe installationen af SQL så jeg kan afinstallere MyMovies igen - så jeg kan prøve forfra.... Så starter jeg MSCONFIG op, og prøver diagnostic mode, hvilket fungere fint, så prøver jeg Selective startup metoden, og starter den op uden at loade system services - og det fungerer også fint - men det løser stadig ikke problemet. Så slår jeg loadning af system services til igen, og finder ud af fejlen ligger der. Så står der ifølge den guide jeg fandt, at man under fanen Services kan slå services til og fra som man lyster for at finde ud af, hvilken service der fejler, og det virker som guiden foreskriver - og her kommer så det store problem: Når jeg så nu vælger Normal startup mode i MSCONFIG, så den skulle loade alt igen, er stort set alle services disabled og jeg kan ikke få lov og starte dem igen - og på Services fanebladet, hvor der før var vildt mange services listet, er der nu kun en 15-20 stykker, og som alle sammen er stopped ![]() WHAT TO DO...????? |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har backup kørende af dit OS så er det jo "bare" smide skiven i, også bede den om at indlæse WHS fra før du begyndte at rode med mymovies.
(bøvler selv med mymovies på min nyindstalleret whs2011, men det er at den ikke vil ladevær med at regisere individuelle film, som er i bokssæt) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |