|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() Sendt: 08-Januar-2010 kl. 12:31 |
Jeg havde været ved at søge lidt på nettet efter en WD-58H linse som jo koster i omegnen af 2000,- kr herhjemme, så faldt jeg over demher http://www.bhphotovideo.com og der har de faktisk en WD-58H linse til 159 usd og vælger man international priority mail så afregnes der ikke moms og told i usa (men vel herovre, og hvad kommer der så på told? +moms 25%) men samlet kan den ryge afsted for 212,5 usd det er dælme noget billigere end herovre... og da det nok koster canon det samme og levere og indfortolde til USA som europa, må der altså ligge nogle store avancer på det skidt her i danmark siden de skal koste over 2k.
nogle som har set dem billigere herovre?, udgangspunktet er 212,5 + ca. 6% i told(kender ikke satsen any?) +25% moms det giver en ca. pris på lige godt 1500,- kr for linsen hvilket er 28% billigere end på nettet i danmark, forudsat der bliver afregnet moms og told Redigeret af rhsin - 08-Januar-2010 kl. 12:54 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
dkoy ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Jeg købte WD-H37II til mit HF200 for 1600,- i Click.
Jeg skal ikke købe mere fra USA. Det har jeg prøvet og alle mine beregninger holdt ikke en meter, - du mangler også de 150 kroner de tager for at udfylde papirerne i lufthavnen, i dit regnestykke
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |