recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Widgets til Sony KDL46EX720
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Widgets til Sony KDL46EX720

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
izyr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Januar-2009
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér izyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 13:20
men det med widgets er der kun twitter og facebook. Yahoo widgets er åbenbart ikke tilgængelige mere, men der var langt langt mere indhold og muligheden for fx at høre netradio og have lokal vejrudsigt og meget andet... Håber Sony snart piller fingeren ud og kommer efter det - der er de en smule bagud :)
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 19:44
Nogle idéer om, hvorvidt der kommer en opdatering til "kassen", der giver flere widgets?
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 07:34
Kan se at der er kommet en opdatering idag - enkelte nye widgets. Er der noteret andre forbedringer/ændringer? (kan ikke umiddelbart se noget om opdateringen på Sonys side...)
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ceefive Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2012 kl. 15:27
Jeg er meget enig i det du skriver m.h.t. Internetindhold. Det er jo tæt på ubrugeligt.
Har selv et KDL-55NX810 panel. Brugte Sputnink en del sidste år, og iår var vi omkring det igen i julemåneden. Hvorfor pokker lister de programmerne på den håbløse måde.
 
NX810 var mit 3. Sony TV i husstanden. På mine andre modeller kunne jeg f.eks. gå ind i den digitale "Guide" og se programmerne på oversigten med det kørende program stadig synligt i baggrunden. Det kan man ikke på NX810 og jeg rapporterede det som en fejl. Der er ALDRIG kommet noget firmwareopgradering der løser problemet - fatter det ikke når det kører godt på W4500 f.eks. Nu skal den mellemste datter have en fladskærm på værelset - jeg gider bare ikke det Sony noget igen når softwaren bare ikke er iorden. Har været trofast Sony bruger i 10 år, med 6 foreskellige TV i perioden -nu er det tid at prøve noget nyt. Er det Samsung man skal vælge ?
Mine kriterier er:
- God DVB-C support (Yousee)
- Internet med fornuftig hastighed (skit med wifi - kabel foretrækkes). Vil gerne kunne streame noget fra youtube f.eks.
- Billedvisning via DLNA fra min server med fotos og hjemmevideoer.
 
Kommer der ikke snart nogle TV hvor Yousee funktionerne til Cinema f.eks. kan benyttes uden Selector ?
 
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 13:41
Har selv lige købt et sony hx823 som dog er et 2011 tv hvor internet indholdet skulle være bedre. Især hvis man kan snyde tv'et til at tro det er i USa, har styr på unblockus mv, men gad godt jeg kunne registre mig på sony side myessentials http://www.kb.sony.com/selfservice/documentLink.do?externalId=C1010610 med et reg nummer på et sony tv så den tror jeg er i USA, nogen der har tænkt over det eller prøvet? på den mpde vil man kunne få hulu plus, netflix youtube HD, og Amazone prime og pandora ikke en dårlig cocktail, men hvordan man lige snyder tv'et til at tænke american ved jeg ikke

Redigeret af daskino - 17-Januar-2012 kl. 13:42
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu