|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Det er jo det samme som at ta' funktioner her foroven, og indstillinger. Men kan ikke se noget der hedder VIS FILER |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Indstillinger under Browserdata. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Under browser data kommer jeg ind i indstillinger og får beskeden at mine cookies fylder mere end 1 gigabyte. Den spørger om de skal komprimeres. Jeg svare ja, og så tar fanden ved den. Har aldrig før hørt PCen larme så meget. Skulle jeg hellere have slettet alle cookies??? |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Ja, slet bare alle cookies. Ihvertfald den for recordere.dk Men der sker ikke noget ved at rydde ud i cookies. Udover at du igen skal logge på sider hvor du bruger automatisk login. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
||
Det kunne jo være din PC, der mangler lidt hestekræfter, så belastningen af Vista og IE8 bliver for meget. På den anden side, hvis din PC er lige så velopdateret som dit A/V-system, så er det næppe her fejlen ligger. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Se det var det jeg var i tvivl om var klogt. Men så skal der da bare ryddes op |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det har desværre ikke rigtig hjulpet at slette cookies. Der kommer en meddelelse om at der er et netværksangreb, og næste gang jeg skifter side bliver jeg smidt af |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Netværks synderen har dette nr.: 93.167.198.110 Lyder det bekendt?
|
|||
![]() |
|||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
||
Den tilhører firmaet Carl Sørensen Svendborg A/S De udmærker sig blandt andet ved at have en "About us" side, som overhovedet ikke fortæller, hvad firmaet laver. Men det ser man faktisk ofte. Redigeret af Allan Olesen - 02-Juli-2009 kl. 23:43 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jamen det er jo rent spam |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |