recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wifi dongle til tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

wifi dongle til tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KBAndersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Oktober-2005
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 280
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KBAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: wifi dongle til tv
    Sendt: 01-April-2014 kl. 13:02
Hej

Mit ene tv som står så der ikke lige er mulighed at trække et kabel  til, vil jeg gerne bruge en wifi dongle i stedet for, så jeg feks kan se netflix på det.
Men hvilken dongle skal jeg købe. ? Der findes et hav af forskellige type og priser.
Confused
Mvh

Kenneth B. Andersen
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2014 kl. 13:10
Til tv virker kun den mærke/model-specifikke Wifidongle foreskrevet af producenten. Alternativ kan du sætte f.eks. en Apple Airport Ekspress op til at tilgå dit eksisterende wifi og tillade ethernetklienter, her dit TV, igennem den. 

Har jeg før gjort med en X-box.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KBAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2014 kl. 13:14
Ok, ja det må jeg så lige tjekke. Det er et Samsung.
Mvh

Kenneth B. Andersen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KBAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 08:08
Det er et Samsung 32" LED Smart-TV UE32ES5505. Der står i manual at det er "wireless wan adapter ready".. 
Mvh

Kenneth B. Andersen
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 09:21
Masser af læsestof:

https://www.google.dk/search?q=UE32ES5505&rlz=1C1CHVZ_daDK517DK517&oq=UE32ES5505&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8#q=ue32es5505+wifi+adapter
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KBAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2014 kl. 10:43
Tak for information...
Mvh

Kenneth B. Andersen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu