|
wifi dongle til tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2014 kl. 13:02 |
Hej
Mit ene tv som står så der ikke lige er mulighed at trække et kabel til, vil jeg gerne bruge en wifi dongle i stedet for, så jeg feks kan se netflix på det. Men hvilken dongle skal jeg købe. ? Der findes et hav af forskellige type og priser. ![]() |
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til tv virker kun den mærke/model-specifikke Wifidongle foreskrevet af producenten. Alternativ kan du sætte f.eks. en Apple Airport Ekspress op til at tilgå dit eksisterende wifi og tillade ethernetklienter, her dit TV, igennem den.
Har jeg før gjort med en X-box.
|
|
![]() |
|
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
Ok, ja det må jeg så lige tjekke. Det er et Samsung.
|
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
Det er et Samsung 32" LED Smart-TV UE32ES5505. Der står i manual at det er "wireless wan adapter ready"..
|
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Masser af læsestof:
https://www.google.dk/search?q=UE32ES5505&rlz=1C1CHVZ_daDK517DK517&oq=UE32ES5505&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8#q=ue32es5505+wifi+adapter
|
|
![]() |
|
Tak for information...
|
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |