|
Wifi harddisk til ipad |
Besvar |
Forfatter | |
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-December-2019 kl. 08:37 |
Hej
Jeg mangler en lille wifi harddisk på batteri som kan "streame" film til to stk ipad, nogen som har bud på hvad jeg skal købe? |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
for LANG tid siden (nok i '13) købte jeg en 1TB seagate wireless plus. Det har virket uden problemer.
Eneste "ulempe" var at filmene skal ligge i et format som IOS native kan afspille. Altså ikke noget med at den kunne afspille MKV, da det er den interne IOS afspiller der bruges. Redigeret af kim.t - 13-December-2019 kl. 08:47 |
|
|
|
AnyFellow
Bruger Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har købt denne:
Sammen med Infuse fungerer det perfekt.
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar. Sidste jeg kiggede synes jeg der var rigtig mange forkellige typer, men er åbenbart ikke en ting mere.
|
|
0leDK
Funktioner
Tak(0)
|
fandt en mulig løsning da jeg er i tvivl om en harddisk kan nå at komme til onsdag næste uge.
Har installeret PLEX på min yoga bærbar og bruger den som hotspot. og så plex på de to ipad's. Yoga'en kan jeg tænde på siden uden at åbne den og bærbaren har jeg med alligevel. Så lidt kompleks men tror det er ok for mig og så slipper jeg for at købe nyt :)
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nååååh ja, hvis man bruger Infuse burde hvad som helst vel kunne bruges. PS fordelen med seagate'en var at man kunne forbinde den til en mobil/mobil router. Så gav den adgang til internettet til de klienter som var fobundet til den. Dvs. den delte sin internat forbindelse.
|
|
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes også gratis programmer, der kan streame fra en trådløs harddisk, f.eks. VLC-player til IOS.
WD er nok et godt bud på en trådløs harddisk, ellers er der her nogle andre muligheder: Min kammerat har haft nogle stykker fra både Seagate, Western Digital og LaCie, men det er lidt ældre modeller. Flere af dem fik han byttet inden garantien var udløbet, da batteriet stoppede med at virke...
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |