|
Wi-Fi i bus vs tog? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2015 kl. 17:33 |
Jeg får måske snart arbejde i Århus (bor i Randers)
Turen til Århus i bus var ikke så god for Wi-Fi: Det var der på vejen frem (men meget langsomt) og på vejen tilbage var det helt nede Er Wi-Fi i toget mon hurtigere og mere stabilt? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Har du overvejet 4G mobilt bredbånd? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Tiden er ved at løbe fra offentlig Wifi, da de mobile data løsninger på 3G og 4GLTE har indhentet teknologien.
Desuden er offentlig Wifi mega usikkert at bruge medmindre man kun besøger krypteret hjemmesider eller benytter en VPN opkobling. Eksempel: Hvis jeg sidder i samme bus som dig og du benytter offentlig Wifi. Så vil jeg kunne se dit brugernavn og adgangskode til Recordere.dk, i det øjeblik du logger ind.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6360 |
Nå, det er jo ikke godt
Hvad er godt og billigt mobilt bredbånd? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Får man ikke efterhånden en god mængde data med i sit mobil abbonement.? Det gør vel de fleste. Så kan man da dele derfra. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
Hej. Jeg ved ikke hvilken netværk der på strækningen har den bedste dækning. Men hvis TDC har god dækning ville jeg kigge på deres datterselskab Telmore. Her kan du få 8 timers mobil tale og 16 GB data for 99 kr om måneden. https://www.telmore.dk/mobil Jeg ved ikke hvilken mobil du har eller om du bruger PC eller Tablet. Men du kan forbinde dig til internettet via din mobil, det er det der hedder tethering, eller du kan hos Telmore købe et ekstra data simkort til 29 kr om måneden. Dette data simkort kan enten sættes i en 4G USB stik eller en 4G Router der kører på batteri. Det billigste sted at købe en 4G USB stik eller 4G router er hos CallMe. De har ingen binding , men har 30 dage opsigelse. https://www.callme.dk/mobiler-alle#maerke-mobilt-bredbaand/side-1 Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 20-September-2015 kl. 19:47 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |