|
WIFI i nyt hus - men må ikke sættes op i loftet!! |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hæfter mig lidt ved "de vil have god dækning", men ikke synlige APére (i loftet). Pudsige krav, men okay vi er forskellige.
In-wall AUP-AC er helt klart den rette vej så, efter min mening. Specielt AC modellen, fordi du dels får lavet AC netværk,men også har 2 LAN udgange, hvoraf den ene er med POE. Skulle jeg bygge nyt hus idag, så ville det klart blive med In-wall, placeret de mest praktiske og strategiske steder, hvor det så end er ![]() Med unifi In-wall skal du huske, de kan IKKE monteres i Fuga dåser. Du skal bruge EURO dåser til dem og dybe, da stikket til APén kommer ind bagfra. Skulle de af finurlige årsager blive trætte af In-wall APérne en dag, så kan de dæksle dåsen til, eller evt opsætte data udtag. Så træk gerne 2 kabler til hver dåse. Selvfølgelig i ordentlig og fremtidssikret kategori kabel. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |