|
WiFi kanal scanner |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24765 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det sker der ikke rigtig noget ved.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24765 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den siger kun. Ingen Airport base fundet, Airport værktøj fortsætter søgningen. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der sker intet. Skal man ikke have en AirPort før den kan?
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den router jeg har fra YouSee er så klog at den faktisk har indbygget et værktøj, der kan præcist det du søger……. Hør du prøvet t logge ind på din router? Klaus
|
||||
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej har aldrig haft en airport.
Start app - wifi søgning - søg Så kommer alle netværk op som den kan finde.
|
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den kommer kun med dette. Ingen Airport baser fundet, Airport-værktøj fortsætter søgningen. Det har kørt i 20 minutter.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den vil slet ikke logge ind. Jeg har også appen mit Yousee, som siger ingen router eller mesh fundet. Så der er noget helt skævt. Jeg må ringe til dem på mandag. Så må jeg se, om jeg ikke skal finde et andet selskab.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Får du en skærm med login? Hvad bruge du af brugernavn og adgangskode? Det der står på routeren?
Hvorfor ikke i morgen? Yousee tilbyder deres kunder support i weekenden (modsat mange andre selskaber)
Hvorfor? Hvis du har problemer med kanalerne på dit wifi, hvad skulle det så ændre at skifte udbyder? Klaus
|
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er ikke på grund af kanalerne, men at routeren skal genstartes hver 10-14 dage. Er ved at være trættende.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvad siger yousee til det?
Hvad sker der, siden du har brug for at genstarte den? Klaus |
||||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |