|
WiFi kanal scanner |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De har 2 gange opdateret routeren, men det holder kun et par måneder. Og nu gider jeg ikke mere. Den mister helt signalet. Og jeg kan ikke logge ind igen før den er genstartet. Det er faktisk den anden router som gør det. Denne har så holdt i lidt over et år.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så må vi håbe at det hjælper at skifte leverandør…….
Klaus
|
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ville købe en router. Hvis prisen på forbindelsen er til at overkomme og den er stabil, så er det nemmere bare at smide en tusse efter egen router.
|
|||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan kun håbe.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det ville jeg gerne, men kan bare ikke, finde ud af at sætte sådan noget op. Netværk skal helst være plug and play for mig.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Der er ikke rigtigt noget at sætte op, udover navngivning og password til det trådløse netværk man skal bruge. Selv min, en GL.iNet Flint 2, som kører med open source software, er præcis ligeså enkel at finde ud af som alle de udbyderkasser jeg har haft. Egentlig er det nok lidt nemmere, bare man holder sig til de simple funktioner, fordi OpenWRT med GL.iNets skin bare er bedre lavet.
|
|||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7071 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du køber en så er jeg sikker på at vi er mange der kan hjælpe . Men på F.eks Asus routere tager de få minutter at lave et navn og password. Og du er kørende Der en dansk menu Og nemt forståeligt. Så er du herre i eget wifi hus.
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
😀 Nu vil jeg prøve, at få en anden udbyder i første omgang. Der har alligevel været en del gennem alle de år jeg har været der. Vi kan desværre ikke få fiber endnu, selvom det ligger lige ude ved vejen.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Jeg ved ikke hvilke muligheder I har til at finde et alternativ til YouSee. Men til iPad og iPhone's. vil jeg forslå det samme, som jeg anbefalede min søster i fredags. Her er et FØDSELSDAGSTILBUD for COOP MEDLEM. Skift til eesy 500 kr i bonus. Og 29 kr i 2 mdr. Click på grøn 'Bestil her' og få dette link: eesy er et lavprisselskab fra TDC. Her er en Dansk forklaring fra Telmore: Brug din mobil som hotspot - iPhone: En anden mulighed til din iPad er, at købe en mobilrouter og bestille et Datadelingskort Pr. måned til 39,00 kr. Hilsen Carsten. |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er ikke rigtig noget jeg kan bruge. Skal have en internetabonnement, hvor der er fri data. Vi er 4 voksne incl. mine tøs er på 19, så der bliver brugt en del data, og skal nå rundt på 3 etager.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Her billede fra min YouSee router (efter jeg havde aktiveret det trådløse netværk). Du må kunne det samme.... Klaus
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan gjorde du det? Jeg er godt ikke stødt på det før.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |