recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WiFi lyd fra IP kamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WiFi lyd fra IP kamera

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Baphomet Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Marts-2014
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baphomet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WiFi lyd fra IP kamera
    Sendt: 05-Marts-2014 kl. 16:06
Hej alle,
Er ny her, og ved ikke om mit emne tidligere er blevet behandlet.

Jeg er ved at købe et IP trådløst overvågnings system Komplet IP Videoovervågning - KIT 21 (Maxi) fra Cinema-shop.dk og ønsker også at sende trådløs lyd til optagelse - men ved ikke op dette er muligt.
Kameraet har indbygget mikrofon og en et mini-jack udgang. Så for at undgå at trække 25 m ledning (hele ideen med et Wifi kamera) vil jeg også gerne kunne optage lyden fra overvågnings kameraet - gennem en WiFi løsning.
Er der nogen der måske har erfaring eller ideer til dette?
Har overvejet op man kunne gøre det med bluetooth, men skal jo også sikre at lyden så kan optages på NRV recieveren. Vi taler lidt om at transformere mini-jack udgangen til en wifi sender som sender lyden til en modtager ved recieveren - som så optager lyden.
Har efterhånden googlet en del, men ikke fundet en løsning endnu - så nu prøver jeg eksperterne her Tongue
Som side info har jeg allerede talt med Cinema-shop - og de har ikke erfaring med at sende lyden trådløst.

På forhånd tak
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu