|
Wifi på LG OLED65B7V |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tv’et har alle 4 grønne (også dns). Har lige tjekket. Linjen er testet til 1,6/1,2 på Asus 5 GHz. Derefter har jeg skrevet koden til wifi ind igen og testes nu til ca 80/50.
Kender godt omkring kabel og stabilitet men det andet bør virke. Asus skulle have nyeste firmware. Egentligt underligt det virker fint efter koden tastes påny. Som om tv’et sover. Så vidt jeg kan se har jeg slået diverse energibesparende fra. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19472 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og al problematik kan fjernes med et kabel - uanset om det er AP eller TV der skaber "uheldighederne" og at det "bør virke".
Klaus |
|
dtslyd
Ny bruger Oprettet: 16-April-2011 Sted: Kbh Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
LG OLED B7 lavede det samme med mig, købte det i fredags, satte det op med 5 ghz , kørte fint et stykke tid, så tjekkede jeg og der var ingen forbindelse til nettet, satte det ind igen og det kørte lidt igen , og så var det bare væk, der kom slet ikke noget frem under WI Fi, så smed jeg et kabel i og så har det virket siden. Og alt andet virker med min router så der er noget galt med det Tv WIFI.
|
|
A.M.
Bruger Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder umiskendeligt som en IP/MAC-adresse issue. Kan du udelukke det, inden du skyder skylden på Tv'et? |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19472 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er det? Klaus |
|
Warren
Funktioner
Tak(0)
|
Har stadig problemet. Alle 4 led i kæden i LG 65 b7v menu under netværk / wifi-forbindelse / avanceret wifi indstillinger - står med grønt lys - også dns. Står til Indstil automatisk. Kan også ændre i Ip, undermaske, gateway og dns-server. Hvordan tjekker jeg de nævnte står korrekt? Hastighed er 20-31 Mbit. Alt efter om der måles via fast.com eller Speedtest.net. Har nu lige genindtastet wifikoden på 5ghz og det bringer hastigheden op på ca 80 (linjen er 80/50).
Redigeret af Warren - 08-Juli-2018 kl. 10:23 |
|
Warren
Funktioner
Tak(0)
|
stofas thomson har jeg lige forsøgt at koble på wifi. Når kun 9,7 Mbps fordi den er et stykke væk og pga porebeton vægge.
Asus Access point 2,4ghz når også 80 mbps. Jeg fatter ikke noget af det hjælper at genindtaste den korrekte kode. Det er mystisk.
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |