recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WIFI på rejsen til IPAD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WIFI på rejsen til IPAD

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 20:51

Det kommer jo så an på om der er et, og om man kan det. Når der er trådløst er det da ikke sikkert der er anden mulighed.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 22:35
Ikke været på hotel uden netstik
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 22:54
Så er express løsningen.

Men hvis WiFi er ringe skal du ikke regne med at kabel er bedre.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 23:07
Doh!

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 23:11
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Så er express løsningen.

Men hvis WiFi er ringe skal du ikke regne med at kabel er bedre.

Det er ikke min erfaring.

Rejser også meget og kender alt til ringe WiFi på hoteller, men den kablede forbindelse plejer at være udemærket.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 23:12
Sådan oplever jeg det nu også

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2013 kl. 09:37
Jeg har også oplevet en del hoteller, hvor wifi er elendigt, uanset om det er gratis eller betalt. Derimod er der stort set altid god forbindelse via kablet internet, som dog desværre ikke er til rådighed alle steder

Jeg har derfor sådan en lille fyr her med i tasken - som i øvrigt også kan bruges til mit 3G stick, når jeg er i sommerhuset.

Mener jeg gav knap 300 kroner for den. 

Jeg er godt tilfreds med kvaliteten, især i forhold til prisen - men jeg ved reelt ikke om den er værre eller bedre end de mini-routere,  andre leverandører af netværksudstyr har i sortimentet.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2013 kl. 09:49
smart

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2013 kl. 10:52
du burde kunne bruge et hvilket som helst acces point.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2013 kl. 10:59
og så er det bare jeg manglede hvad acces point var.... men airport expres eller nogle af de andre links har nu givet m,ig en ide herom. Må ud og teste i Kina land.

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2013 kl. 12:25
Du kunne også købe en af nedenstående. Jeg bruger selv den sidste og er fint tilfreds. Den understøtter også muligheden for et 3G modem

Ellers har jeg læst at man kan købe en TP-Link tl-wr703n på EBAY og lægge DDWRT el. på

Thomas

Redigeret af Thomas K - 24-Oktober-2013 kl. 12:29
---------------------

Thomas K
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2013 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af ANGUSYOUNG ANGUSYOUNG skrev:

og så er det bare jeg manglede hvad acces point var.... men airport expres eller nogle af de andre links har nu givet m,ig en ide herom. Må ud og teste i Kina land.

De gange jeg har været i Kina (Beijing) har Internet-forbindelserne på hotellerne ikke været specielt hurtige, hverken kablet eller trådløst. Men jeg vil dog stadig foreslå dig at købe en router/ access point, du kan have med. Nogle gange er man jo uheldig at få et værelse med dårlig trådløs dækning.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu