|
WIFI på rejsen til IPAD |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer jo så an på om der er et, og om man kan det. Når der er trådløst er det da ikke sikkert der er anden mulighed.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
Ikke været på hotel uden netstik
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Så er express løsningen.
Men hvis WiFi er ringe skal du ikke regne med at kabel er bedre. |
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
Doh!
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Det er ikke min erfaring. Rejser også meget og kender alt til ringe WiFi på hoteller, men den kablede forbindelse plejer at være udemærket.
|
|
![]() |
|
Sådan oplever jeg det nu også
|
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1044 |
Jeg har også oplevet en del hoteller, hvor wifi er elendigt, uanset om det er gratis eller betalt. Derimod er der stort set altid god forbindelse via kablet internet, som dog desværre ikke er til rådighed alle steder
Jeg har derfor sådan en lille fyr her med i tasken - som i øvrigt også kan bruges til mit 3G stick, når jeg er i sommerhuset. Mener jeg gav knap 300 kroner for den. Jeg er godt tilfreds med kvaliteten, især i forhold til prisen - men jeg ved reelt ikke om den er værre eller bedre end de mini-routere, andre leverandører af netværksudstyr har i sortimentet. |
|
![]() |
|
smart
|
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1247 |
du burde kunne bruge et hvilket som helst acces point.
|
|
![]() |
|
og så er det bare jeg manglede hvad acces point var.... men airport expres eller nogle af de andre links har nu givet m,ig en ide herom. Må ud og teste i Kina land.
|
|
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Du kunne også købe en af nedenstående. Jeg bruger selv den sidste og er fint tilfreds. Den understøtter også muligheden for et 3G modem
Ellers har jeg læst at man kan købe en TP-Link tl-wr703n på EBAY og lægge DDWRT el. på Thomas
Redigeret af Thomas K - 24-Oktober-2013 kl. 12:29 |
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
De gange jeg har været i Kina (Beijing) har Internet-forbindelserne på hotellerne ikke været specielt hurtige, hverken kablet eller trådløst. Men jeg vil dog stadig foreslå dig at købe en router/ access point, du kan have med. Nogle gange er man jo uheldig at få et værelse med dårlig trådløs dækning. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |