|
Wifi pære erfaringer |
Besvar |
Forfatter | |
Raskolnikov
Super bruger Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-April-2023 kl. 19:35 |
Hej
Jeg har tænkt mig, at udskifte vores tre lysdæmpere med en wifi pære i stedet. Jeg vil meget gerne undgå en hub. Det eneste must er, at den skal kunne dæmpes. Kelvinskift kunne også være fedt. Jeg vil også gerne kunne tilføje en fysisk kontakt, der blot kan limes på væggen på sigt. Er der noget jeg skal være opmærksom på? Nogle I kan anbefale? |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har vel set du har startet to enslydende tråde?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Raskolnikov
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det var en fejl. :(
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
nogen grund til du vil køre wifi ?
De dyrere og bedre alternativer kører jo thread, Zigbee etc. Ja de skal bruge en hub, men virker også bedre. Hvis der skal være rent wifi så kig evt på Yeelight.
Redigeret af lahan - 11-April-2023 kl. 19:58 |
|
Raskolnikov
Funktioner
Tak(0)
|
Kan se Nanoleaf ikke kræver hub, da mit nye Apple TV har Thread og Matter, så de er favorit pt.
|
|
Ufio
Ny bruger Oprettet: 06-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af Ufio - 14-April-2023 kl. 17:23 |
|
Nicolait
Bruger Oprettet: 29-Januar-2016 Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har både hue og nanoleaf. Begge dele fungerer rigtig godt.
Min oplevelse er at brugerfladen på hue er pænere end nanoleafs. Det er nok en smagsag. Nanoleafs appen kan styre både nanoleaf og hue. Det er et plus.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har både Phillips Hue og Ikea pærer. De kører dog ikke på Wifi. Ved faktisk ikke hvad de kører på. Men de er trådløse.
Der er trådløs lysdæmper med til begge, der kan ligge på bordet eller hænges på væggen. De husker begge seneste indstilling, når man tænder på afbryderen. Kan anbefale begge.
Redigeret af Mufti - 17-April-2023 kl. 07:13 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
De fungerer vha mesh netværk.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |