|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mogwai ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-April-2006 Status: Offline Point: 117 |
![]() Sendt: 16-August-2009 kl. 01:23 |
Hej Alle sammen
Jeg leder efter en Clockradio med Wifi til max 1500 kr! Jeg har kigget på "Clint" men hvad kan I foreslå...for synes faktisk det er dyrt og betale over 500 kr for en clockradio - så der skal jo være en god grund :) Håber der er nogen der kan hjælpe. Ærgelig at samsung ikke har clockradio i deres surround systemer. Redigeret af mogwai - 16-August-2009 kl. 01:36 |
|
![]() |
|
KAZZENS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Hey.
Jeg er super glad for min Logitech boom som lever op til dine krav og koster ca. 1500 kr. www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=471717& ;q=Logitech+Squeezebox+Boom&sp=all Redigeret af KAZZENS - 16-August-2009 kl. 08:19 |
|
knowledge is meant to be shared... If no one shared it everyone would be stupid!
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
en argon inet radio har alarm med snooze funktion til 999 kr i hfk. den kan iøvrigt afspille både fra mediaserver og netradio... jeg har dog ikke prøvet alarmfunktionen i den så kender den slet ikke andet end der står der er alarm med snooze |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Det er nogen rigtig gode bud - Dem første koster over 1500 kr og vil gerne have flere muligheder.
Den clockradio som reklameres på forsiden af recorder er det noget...synes sku man skulle lave et fælleskøb på en clockradio :D |
|
![]() |
|
![]() |
Evt. om der er nogen der har erfaringer med disse:
Freecom Musicpal Amitech radio 310 Terratec noxon radio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |