|
Wifi Remote spørgsmål |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jo, men den har det program du leder efter, fjernbetjening der opdateres på flere enheder samtidigt osv. Men det kræver at du styrer dine enheder via ir (også computeren). Klaus |
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
@pysmon: tv og receiver har cec men det fungerer desværre dårligere end IR. Jeg har prøvet (tilnærmelsesvis) alt for at styre mit tv med andet end IR :-( jeg ville gerne undgå at skulle køre via en hjemmeside men det kunne være en løsning ja.
@Klaus: IR igen :-( og ingen feedback. Jeg ville gerne mere end det. Det kan min One også. BS
Redigeret af Bschmidt - 30-Juni-2013 kl. 22:42 |
||
![]() |
||
Sæderup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
|
Panasonic CXC725
Pioneer SC-LX73 Elac 247, Elac cc 241 og monitor audio c265-fx Nvidia Shield |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
Dårligt link. Bedre her http://www.homeintouch.com/
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
Hvad er det der er så "grimt" ved IR?
Jeg mener: Med den løsning jeg har, er der aldrig fejl ved IR, hverken fra remote til oversætter, eller fra oversætter til tv/settopboks/forstærker/dvd/cdafspiller/appletv. Klaus |
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Det er ikke for at nedgøre din løsning med Lintronic, Klaus. Det er dig selv der vedbliver at bringe det ind i mit WiFi-remote spørgsmål! IR er ikke interessant for mig da jeg ikke gider at skulle pege og vente samt der ikke er noget feedback. Hvis jeg ikke opnår disse ting kan jeg ligesågodt beholde min One. Det jeg ønsker er en remote V2.0.
@Jordan: jeg kigger lige på homeintouch når jeg får tid. Tak for input :-) Mvh BS
|
||
![]() |
||
|
Nej, nej, jeg forstår....Lintronic er den "perfekte løsning" til mig. Det betyder jo ikke at den er det til dig ;-)
Jo, men med redeye er det kun fra redeye og til dit udstyr du skal bruge IR. Betjeningen foregår via WiFi/tablet/smartphone og der er et færdiglavet stykke software, der (i mine øjne) passer ret godt med det du ønsker at betjene. Men der er ingen feedback via redeye.............Hvordan modtager din Harmony One feedback? Klaus |
||
![]() |
||
|
Min One modtager ikke feedback. Bla. Derfor er jeg træt af den. Hvis den skal skiftes skal det dog være til en løsning med feedback ellers skifter jeg bare til "det samme" og det vil jeg ikke smide penge efter :-)
BS
|
||
![]() |
||
|
Hvad ønsker du at din feedback skal kunne gøre?
Volumenkontrol udlæst direkte på display af fjernbetjening? Klaus |
||
![]() |
||
|
Kun fantasien sætter grænser. Indikering af power tilstand, sound mode, volumen, aktuel afspilning, covers, lysniveau, multiroom informationer, skift mellem betjeningsinterface, OSV, OSV
Som skrevet ønsker jeg at gå et skridt fremad i forhold til en alm. remote BS
|
||
![]() |
||
|
Jeg tror at det bliver ret costum made så....
Hvor meget kan du få retur til din Android med eventghost? Klaus |
||
![]() |
||
|
Custom made var et krav :-)
Jeg kan få "alt" tilbage jeg "mangler" bare app'en der kan håndtere layout og selve device'n BS
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |