|
WiFi router med flere lan porte |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kort fortalt - JA.
|
||
![]() |
||
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
|
Tak
Den er bestilt... Bliver spændende |
||
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1575 |
|
|
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
|
Ja kanont. Jeg er spændt på hvor god dækning jeg får med kun routeren i et 1plans 170m2 hus... |
||
|
||
![]() |
||
skandshus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
|
Ja du kan udvide med “Mesh” enhederne.. hvis du skal have det optimale ud af dem såfremt du køber dem så sørg for at de monteres på hver sin side af din router så de ikke skal snakke igennem hinanden for at nå din router
|
||
![]() |
||
|
Er det ikke netop det der er det smarte ved et mesh netværk. At de vælger den kilde med stærkeste signal. Eller misforstår jeg noget ?
Redigeret af SilverLine - 24-September-2017 kl. 22:11 |
||
|
||
![]() |
||
michael.hojgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-September-2014 Status: Offline Point: 47 |
|
Jeg har det mesh system og er vildt godt tilfreds! Det kan du godt glæde dig til. Hvis jeg skal ud og købe en stand alone router til nogen vil jeg også vælge den.
Man kan ikke sætte alt muligt op som på andre routere, men det har jeg heller ikke brug for. |
||
MJH
|
||
![]() |
||
|
Hej Michael.
Fedt at høre, mange tak 😃 Jeg har bare brug for en god stabil router. Skal kun kunne lave noget port forwarding til mit ihc, men det er jo intet problem. Hvordan er dit indtryk af rækkevidden på routeren alene ? |
||
|
||
![]() |
||
michael.hojgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-September-2014 Status: Offline Point: 47 |
|
Jeg synes faktisk at rækkevidden på routeren selv er bedre end den linksys EA6900 jeg havde før. Vi bor i et hus på 187m2 (1 plan) og der er ville det faktisk være nok med router og et mesh point. Men hvis det ikke dækker helt nok, så må du bare have et mesh point... så burde det være mere end nok :)
|
||
MJH
|
||
![]() |
||
skandshus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
|
Jo det er det smarte. Det gør de også. Men derfor er der stadig "forskel" på hvad din telefon ser og hvad der reelt set foregår :) din tlf forholder sig ikke til hastighed der bliver sendt hen til det givne mesh punkt :)
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Det er INGEN kunst at få WiFi til at køre klippe stabilt. Kunsten er at få det til at køre klippe stabilt OG hurtigt samtidig...
En detalje der er temmelig væsentlig, når man skriver som du gør ![]() |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Hmm, er der en "port", så er det min pligt at smide et "stik" i
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |