|  | 
| 
 | 
| Besvar   | Side <12 | 
| Forfatter | |
| kim.t   Guld medlem     Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |  Sendt: 26-November-2007 kl. 20:30 | 
|   | |
|  | |
| jesper christia   Junior bruger     Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |  Sendt: 26-November-2007 kl. 20:48 | 
| 
 håber du finder din wii...... | |
|  | |
| Tulipan   Bruger   Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |  Sendt: 26-November-2007 kl. 21:41 | 
| 
   Elgiganten har flere gange haft Wii til 2000 kr., men jeg ved ikke om den er på tilbud i denne uge.
    | |
|  | |
| Kammer   Ny bruger     Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |  Sendt: 08-December-2007 kl. 17:01 | 
| Har lige kjøbt en Wii Zapper til mig selv i julegave, og jeg glæder mig helt vildt til at prøve den. Det er en skyder hvor både remote og nunchuck lægges i, og så er det ellers bare at komme på jagt efter bad guys. Har også bestilt en ekstra nunchuck, så knægten på 7 og jeg kan få en seriøs boksekamp. Han er så god, at han knock-outer modstanderne allerede i første omgang. Så til alle jer der ikke har en Wii, få den nu købt, I fortryder det aldrig | |
| 
     Kiss DP-558, Nintendo Wii, Synology 101j, Synology 207+
 Logitech Squeezebox Duet | |
|  | |
| SputnikG   Ny bruger     Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |  Sendt: 13-December-2007 kl. 10:05 | 
| Hej Kent. Vi har en wii, og vi er super glade for den. Selv vores datter på dengang 4½ kan spille bowling med den efter lidt instruktion. Golf går også lige an. Rayman (no 1) har været en succes til knægten i 7 års fødselsdagsgave. Han har ganske rigtig været lidt misundelig på de andres PS2, men jeg er sikker på det udligner sig når han får Fifa 08 i julegave. Mario Galaxy og Lego Star wars complete saga er de næste spil under overvejelse. Personlig har jeg ikke fået brugt mit amerikanske fodboldspil meget, men er imponeret over detaljeringsgraden i taktik og teknik, og funktionerne. Jeg kan stadig overraskes over hvor godt kontrollen fungerer, så det at spille også er en fysisk ting, og ikke at al action er med tryk på knapper på en joystick. (selv om det også skal bruges) Et godt råd: to fjernbetjeninger og helst to nunchucks er nødvendige for at få de bedste fælles spilleoplevelser, det er lidt fladt at dele 1 fjernbetjening når 4 spiller feks golf eller bowling. 
 | |
| 
     mvh Mads
 Panasonic 42PZ-85 | |
|  | |
| vipmlo   Guld medlem     Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |  Sendt: 13-December-2007 kl. 17:00 | 
| 

HELT Enig ! - af samme grund har vi fornylig købt det tredie sæt fordi der typisk er tre unger der spiller sammen. | |
|  | |
| Besvar   | Side <12 | 
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |