|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Planetbirch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-December-2006 Status: Offline Point: 91 |
![]() Sendt: 02-Oktober-2008 kl. 09:33 |
Hejsa Nogle som kender et sted hvor de har en Wii Fit på lager til en god pris?? |
|
---
Don't be the black cloud on a sunny day.... |
|
![]() |
|
tvillumsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Magasin i København havde et par stykker stående på gulvet i den nye Game
butik på 5 sal i lørdags.. De stod til 799.- Redigeret af tvillumsen - 02-Oktober-2008 kl. 09:45 |
|
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S Pioneer HTZ-7 Sonos PS3 Slim - Wii WD TV Live |
|
![]() |
|
StoneColdO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Game på Fisketorvet til 799..
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
De havde den i BIlka i sidste uge til 699,- Generelt tror jeg ikke at der er mange der har den på lager - kik bare på spilpriser |
|
![]() |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Jeg var i Bilka i Ishøj forrige mandag, de havde kun 4 på lager og jeg var nr 5 i køen :( Bagefter kørte jeg til Hundige, der hvade de haft 10, men de var røget efter en mindre slåes kamp om dem.... Jeg købte mit på nettet til 999,- som er for meget, men bedre end at maskinen bare står der hjemme og ikke bliver brugt.... Stadig billigere end at melde sig ind i et fitness center Redigeret af Tsunde - 02-Oktober-2008 kl. 17:01 |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
krumborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Hvis et computerspil er det eneste der kan få dig op af sofaen, så ja. Ellers er det IMO ikke en investering der kan retfærdiggøre at man fravælger andre fysiske aktiviteter - hverken mht kalorieforbrænding, styrkehenseende eller cardiotræning. |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Det er nok det eneste der kan få mig op så... Fik låst "advanced boxing" op forleden, er stadig øm efter 20 min bokse træning.... Fatter ikke at man kan blive så øm af at slå ud i luften :) Men kan godt se din pointe, jeg forklare en del af investeringen med, at det er ret sjovt når man har et par venner på besøg. I stedet for at bare at smække en film på, er det mere underholdene at se ens venner prøve at balancere et par bolde ned i et hul eller "advenced step", så man er ved at falde over sine egne ben :) |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Ja det er et meget hyggeligt spil, men det er ikke det samme som et fitness center, d: Også er det heller ikke godt og lave løbetræningen i en lejlighed på første sal, fandt mig og fruen da ud af her sidst haha. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |