|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Lorentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
super - nej jeg vidste godt, at Wii ikke er et grafik monster, og det er udelukkende også kun pga den underholdningsværdi en Wii kan give især for min kone |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
Selv svigerforældrene blev vilde med den da de prøvede bowling første gang - så det var jo ikke andet at gøre end at finde en brugt til dem (jeg har købt 3 brugte, hvor Wii fit fulgte med den sidste, selve maskinen røg så videre til min søster og jeg beholdt wii fit'en selv)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Egede ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Herlig sag, sådan en Wii.. jeg har ofret Component kablet, da det ikke koster så meget. Er vant til 360 grafik, så tænkte at jeg ville gøre hvad jeg kunne.
Kan også anbefale en oplader til dine kontrollere (remote), da de æder batterierne.. Der er mange af slagsen, men kan anbefale denne. http://www.coolshop.dk/catalog/product/54725-wii-dual-charge -dock-(logic3)--for-wii Hvis du ikke vil have risikoen for tolden når du køber en kontroller(remote), så kan du få et spil med, for 10 kr. ekstra. http://www.coolshop.dk/catalog/product/51608-wii-play-incl-n intendo-wii-remote-controller--for-wii Så mangler du bare en ekstra nunchuck. P.s. Har ikke fået min kæreste til at spille 360 endnu, men hun syntes børnenes wii, er helt fantastisk... .-) Redigeret af Egede - 22-November-2008 kl. 00:19 |
|
Sony KLD-52W4500
Zepto 32 Sony BDP-S350 Pioneer DVR-520H Pioneer Surround XV-DV990 XBOX 360 Joytech AV Control Center A502 Synology 207+ NAS Popcorn Hour 2xA100 Logitch harmony one Nintendo Wii < |
|
![]() |
|
Lorentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Jeg skal da helt sikkert have både oplader og det der Wii Play (det ligner noget som min datter især kan få meget glæde af) tak for hjælpen alle sammen - det er jo genialt at spørge herinde før man går igang |
|
![]() |
|
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
Wii fit er jo altid i restordre for tiden så ja i dk skal man da ikke prøve at finde det :)
|
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
Kik bare her - det er sagtens til at få fat i. De dukker også op på dba.dk til kr. 600 af op til, men de er væk med det samme (har stadig en annonceagent på den)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det er helt utroligt så stor succes Wii Fit er - men det synes jeg egentlig er ganske naturligt. Dem, der ikke gider at dyrke sport, men hellere vil spille computer, har her fået en fantastisk middelvej. Jeg ved godt, at det ikke giver samme resultater som hvis man tog sig en løbetur, eller gik i motionscenter, men det er helt sikkert bedre end at lade være! |
|
![]() |
|
david79 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2008 Sted: mn, USA Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Bilka i Aalborg har 4-5 wii fit liggende - dog så jeg ikke prisen, men det er ikke så svært at finde.
|
|
![]() |
|
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
I stand corrected godt nok også 4 uger siden jeg tjekke sidst og der var de i restordre alle steder, men ok op til jul så er det jo nok meget smart man kan få fat i dem :)
|
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Ja - og det passer også fint med, at de sikkert også lige er steget i pris
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
ComputerCity i Glostrup har en del Wiifit stående på hylden (jeg så minimum 10 stk)
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror såmænd heller ikke de er svære at finde, men de er da vist lidt dyrere end tidligere er de ikke? Eller er det bare mig?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |