|
Wii Netflix |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
nej, NTSC virker på alle nye skærme. det er bare "region changer" indstillinger du skal checke..
om den er sat til NTSC/PAL betyder intet for dit tv, sålænge det bare er max 4-5år gammelt.
så, region changer -> PAL skiftes til NTSC og prøv igen..
|
||
![]() |
||
dansk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
|
Hvad så med at spille danske org. spil ?
|
||
www.haandbrygforum.dk
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
|
Region code: (vigtigt for maskinens region)
Game region: spil checker vel på denne
system type: PAL/NTSC (netflix checker dette, ser det så ud til når man har sort skærm med PAL)
så ændrer du kun system type, som nok er PAL hos dig nu, så vil danske spil stadig virke da game region jo forbliver EU. og du skal nok ikke bare ændre region code, da du så skal have helt nyt OS opdatering på, som nok er tricky..
PAL/NTSC delen burde være overkommelig men måske er regionkode også checket.
|
||
![]() |
||
dansk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
|
Du havde sgu ret, nu virker det :-) tak for hjælpen
|
||
www.haandbrygforum.dk
|
||
![]() |
||
|
![]() Kan du bekræfte det virker sådan , lidt langsomt? på PS3 virker det helt forrygende.. wii halter lidt på hastighed udover vi kun får 480p her. |
||
![]() |
||
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
|
Hvad virker
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
burde ikke være det trådløse, undtaget wii er utrolig ringe, da den stod lige ved siden af og brugte ikke VPN efter jeg så det virkede, så brugte jeg kun unblock, som altså normalt er superfast. |
||
![]() |
||
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
|
Hmm Har osse unblock,Gider du ikke skrive i detaljer hvad du gjorde,Selvom det er langsomt at starte vil jeg da gerne have det til at virke ![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Hov og har du så dns adresse i routeren? For man kan da ikke taste det i wii??
|
||
|
||
![]() |
||
|
jo, under indstillinger kan du godt sætte DNS og IP adresse på opsætningen af wireless osv.. du skal bare vælge "NO" istedet for YES til de spørgsmål som stilles, så kan du sætte det. du må nok hellere få opsætningen fra som ikke fik boksen konfigureret 100% USA. jeg har nemlig rodet en del for meget, så jeg vil hellere forsøge med en vurderings fremgang: 0. opsætning af interface med unblock DNS. 1. installer wiihack(softmod) / homebrewchannel 2. hent og kør wii-bot (v16) (skift os og loader) 3. hent og kør region changer (skifte til PAL til NTSC, intet andet forstod jeg fra tidligere indlæg) 4. find netflix WAD på nettet (brug google) 5. find "WAD Manager 1.7" 6. kør WAD manager i homebrew channel og installer netflix wad. 7. start netflix Det lød simpelt? og er nok tæt på løsningen, håber andre kan korrigere. |
||
![]() |
||
|
Super tak,Har det meste på
![]() Er det den som ligger indbygget efter wii mod,Den som startes med reset? Eller er det den man kan hente region changer ver 1,0? |
||
|
||
![]() |
||
|
den du henter og lægger på sdkort. jeg fandt den på wiki siden
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |