recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wii Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wii Netflix

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 09:06
nej, NTSC virker på alle nye skærme. det er bare "region changer" indstillinger du skal checke..
om den er sat til NTSC/PAL betyder intet for dit tv, sålænge det bare er max 4-5år gammelt.

så, region changer -> PAL skiftes til NTSC og prøv igen..

Til top
dansk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dansk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 11:12
Hvad så med at spille danske org. spil ?
www.haandbrygforum.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af dansk dansk skrev:

Hvad så med at spille danske org. spil ?
der er flere forskellige indstillinger i "region changer".

Region code: (vigtigt for maskinens region)
Game region: spil checker vel på denne
system type: PAL/NTSC  (netflix checker dette, ser det så ud til når man har sort skærm med PAL)

så ændrer du kun system type, som nok er PAL hos dig nu, så vil danske spil stadig virke da game region jo forbliver EU.  og du skal nok ikke bare ændre region code, da du så skal have helt nyt OS opdatering på, som nok er tricky..

PAL/NTSC delen burde være overkommelig men måske er regionkode også checket.

Til top
dansk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dansk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 16:39
Du havde sgu ret, nu virker det :-) tak for hjælpen

www.haandbrygforum.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 18:39
Oprindeligt skrevet af dansk dansk skrev:

Du havde sgu ret, nu virker det :-) tak for hjælpen

Wink

Kan du bekræfte det virker sådan , lidt langsomt? på PS3 virker det helt forrygende.. wii halter lidt på hastighed udover vi kun får 480p her.

Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 21:26
Hvad virkerSmile spil eller netflix??

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 21:35
Oprindeligt skrevet af miaj miaj skrev:

netflix, da jeg prøvede det, så tog det lidt en evighed at få gang i film/afsnit .

burde ikke være det trådløse, undtaget wii er utrolig ringe, da den stod lige ved siden af og brugte ikke VPN efter jeg så det virkede, så brugte jeg kun unblock, som altså normalt er superfast.

Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

netflix, da jeg prøvede det, så tog det lidt en evighed at få gang i film/afsnit .

burde ikke være det trådløse, undtaget wii er utrolig ringe, da den stod lige ved siden af og brugte ikke VPN efter jeg så det virkede, så brugte jeg kun unblock, som altså normalt er superfast.

Hmm Har osse unblock,Gider du ikke skrive i detaljer hvad du gjorde,Selvom det er langsomt
at starte vil jeg da gerne have det til at virkeClap

Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 21:49
Hov og har du så dns adresse i routeren? For man kan da ikke taste det i wii??

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 22:24

Hov og har du så dns adresse i routeren? For man kan da ikke taste det i wii??
jo, under indstillinger kan du godt sætte DNS og IP adresse på opsætningen af wireless osv.. du skal bare vælge "NO" istedet for YES til de spørgsmål som stilles, så kan du sætte det.

du må nok hellere få opsætningen fra som ikke fik boksen konfigureret 100% USA.
jeg har nemlig rodet en del for meget, så jeg vil hellere forsøge med en vurderings fremgang:

0. opsætning af interface med unblock DNS.
1. installer wiihack(softmod) / homebrewchannel
2. hent og kør wii-bot (v16) (skift os og loader)
3. hent og kør region changer (skifte til PAL til NTSC, intet andet forstod jeg fra tidligere indlæg)
4. find netflix WAD på nettet (brug google)
5. find "WAD Manager 1.7"
6. kør WAD manager i homebrew channel og installer netflix wad.
7. start netflix

Det lød simpelt? og er nok tæt på løsningen, håber andre kan korrigere.

Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 22:41
Super tak,Har det meste påBig smile er sådan set kun i tvilv med region changer.
Er det den som ligger indbygget efter wii mod,Den som startes med reset?
Eller er det den man kan hente region changer ver 1,0?

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 22:45
den du henter og lægger på sdkort. jeg fandt den på wiki siden
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu