|
Wii Netflix |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Nikodk
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har lige installeret Netflix på wii - uden at gøre ovennævnte.
Jeg ændrede dns til us, og valgte derefter land på wii til at være uk - så var netflix at finde i wii-shop. og wupti - det virker. |
|
Clice
Ny bruger Oprettet: 04-April-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej med jer
Nu har jeg prøvet at lede Internetet op og ned, fandt ikke lige det jeg havde brug for. Jeg har en PS3 som kører Netflix via unblock-us.com, og det virker helt fint, som det skal Nu tænker jeg at købe en Wii til børnene, som de kan bruge til at se Netflix på i et andet rum. Hvordan fungerer Wii, kan jeg bruke en "dansk" Wii og downloade Netflix app'en? På PS3 der måtte jeg lave en falsk US bruger, men det var nemt nok, jeg kan godt stadig se Netflix på min danske PS3 konto bagefter. Er det det samme med Wii, og er der muligt at have flere konto?
|
|
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv Netflix på PS3. Er det egentlig et krav at have et månedligt unblock-us abonnement, eller kan man nøjes med det i opstartsfasen? Det eneste jeg brugte unblock-us til var at få Netflix app'en frem på PS3.
|
|
Clice
Ny bruger Oprettet: 04-April-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du får brug for un-blockus.com hele tiden, eller anden tilsvarende tjeneste, overplay er også en hamrende god VPN, men det bliver lidt mere indviklet. Men som sagt, du har altid brug for at snyde lidt
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |